تاریخ انتشار : چهارشنبه 31 شهریور 1400 - 17:08
کد خبر : 132556

تاکید سردار قاسمی بر لزوم توجه خاص به ایثارگران

تاکید سردار قاسمی بر لزوم توجه خاص به ایثارگران

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از برنا، سردار قاسم قاسمی در اولین نشست مشترک دکتر سید حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان دولت سیزدهم با روسای فدراسیونهای ورزشی با اشاره به گرامی داشت هفته دفاع مقدس و یاد و خاطره شهدا و ایثارگران هشت سال دفاع

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از برنا، سردار قاسم قاسمی در اولین نشست مشترک دکتر سید حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان دولت سیزدهم با روسای فدراسیونهای ورزشی با اشاره به گرامی داشت هفته دفاع مقدس و یاد و خاطره شهدا و ایثارگران هشت سال دفاع مقدس، گفت: خوشبختانه در این سالهای اخیر با همکاری معاونان وزارت، فدراسیونها و ادارات کل استانها نتایج خوبی در حوزه ایثارگران رقم خورد.

او ادامه داد: روسای فدراسیونها و ۳۱ استان ما به مسائل جانبازان و معلولین و ایثارگران بسیار دقیق توجه کردند و برنامه های خوبی در این هفته تدارک دیده اند و ان شاالله از ایثارگران عزیز به خوبی تجلیل خواهد شد.

سردار قاسمی با بیان این که حدود دو هزار نفر ایثارگر و چهارصد فرزند شهید در مجموعه وزارت ورزش و جوانان در همه سطوح داریم، اظهار داشت: هشت سال دفاع مقدس هم سخت بود و هم تجارب خوب و هم تلخی داشت.

وی افزود: در این هشت سال دویست هزار شهید، ششصد هزار جانباز و چهل و دو هزار آزاده داریم که می طلبد همه ما توجه خاصی به این حوزه داشته باشیم.

سردار قاسمی با اشاره به نگاه و رویکرد خوب دکتر سید حمید سجادی به حوزه ایثارگران اظهار داشت: روز چهارم مهر مراسم باشکوهی به مناسبت هفته دفاع مقدس خواهیم داشت که در آن از فرزندان شهدا و ایثارگران ستاد وزارت ورزش و جوانان تجلیل خواهیم کرد و عذر خواهی می کنم که به دلایل رعایت پروتکل های بهداشتی نمی توانیم مراسمی در شان این عزیزان برگزار کنیم.

وی با اشاره به افتخار آفرینی های ورزشکاران کشورمان در المپیک و پارالمپیک افزود: امیدوارم همچنان که از این قهرمانان عزیز تجلیل می شود از روسا و مسئولان فدراسیونهای ورزشی که زحمات زیادی برای این افتخارآفرینها کشیدند نیز تجلیل شود.

بیشتر بخوانید:

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد