تاریخ انتشار : پنجشنبه 11 مهر 1398 - 7:45
کد خبر : 65297

فرجام‌ازدواج هنـر و سیاسـت

فرجام‌ازدواج هنـر و سیاسـت

مهناز افشار طلاق گرفت! مهناز افشار با انتشار استوری در صفحه اینستاگرامش، با اعلام جدایی از همسر خود نوشت: «هر آدمی ضعیف یا قوی یک وجودی داره. ولی وقتی تصمیم می‌گیری یک مادر مجرد باشی باید دوتا وجود داشته باشی و اونارو برای خودت و فرزندت قوی‌تر هم بکنی». این خبری بود که روز گذشته

مهناز افشار طلاق گرفت! مهناز افشار با انتشار استوری در صفحه اینستاگرامش، با اعلام جدایی از همسر خود نوشت: «هر آدمی ضعیف یا قوی یک وجودی داره. ولی وقتی تصمیم می‌گیری یک مادر مجرد باشی باید دوتا وجود داشته باشی و اونارو برای خودت و فرزندت قوی‌تر هم بکنی». این خبری بود که روز گذشته منتشر شد. مهناز افشار مدتی است که در آلمان به سر می‌برد و اعلام شده بود ورکشاپ بازیگری در آنجا برگزار می‌کند و هنوز نیامده است. البته با مرور آنچه افشار در ماه‌های اخیر منتشر کرد خبر جدایی او از یاسین رامین چندان غیرمنتظره نبود به‌ویژه ۳۰ مرداد که گفت: «من به یک دلیل بزرگ به وطنم برمی‌گردم؛ پدرم آنجا خاک است، مادرم آنجا نفس می‌کشد و از همه مهم‌تر ریشه من در آنجاست» و از سوی دیگر ۳۱ شهریور چنین توئیت کرد: «تصمیم گرفتم صدای هیچ دردی از جامعه و انسانی نباشم و فقط به خودم و زندگیم برسم! مثل خیلی‌ها تا اطلاع ثانوی خدانگهدار» و همان روز در توئیت‌ دیگری نوشت: «و منو ببخشید که باید اعتراف کنم که خسته شدم. دم رفقای خوبی که پیدا کردم گرم و همچنان دوستشون دارم و دم اونایی هم که هرچی خواستن گفتن و زدن هم، گرم. اینم بدونین گاهی باید خودت نباشی و شبیه بقیه بشی که شاید بیشتر قدر خودت رو بدونی. ارادتمند مهناز».
مرور بر زندگی پرحاشیه
به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از روز نو :مهناز افشار خرداد ۱۳۹۳ وقتی ۳۷ ساله بود با محمد یاسین رامین ۳۳ ساله ازدواج کرد. ثمره این زندگی تولد دختری به‌نام لیا مخفف لیانا است که در ۴ خرداد ۹۴ متولد شد. این بازیگر نیاز به معرفی ندارد چرا که آن اندازه حاشیه در زندگی او وجود داشته و منتشر شده که همگان با این بازیگر سینمایی آشنا هستند. نام افشار در دهه نود پررنگ شد یعنی زمانی که همسر یاسین فرزند محمدعلی رامین مشاور احمدی‌نژاد و معاون وزیر ارشاد دولت او بود. محمدعلی رامین پدر همسر افشار فردی با گرایش خاص بود که کوچکترین رفتار خارج از عقاید خود را به زیر سوال می‌برد که همین موضع سبب تعجب همگان از ازدواج پسر او با مهناز افشار شد. البته محمدعلی رامین با عدم حضور درمراسم ازدواج پسرش نارضایتی خود را از این وصلت نشان داد. درباره شرایط مالی ازدواج آن‌ها نیز مرضیه برومند کارگردان سینما ادعایی علیه افشار مطرح کرد و گفت که ۲۲ میلیارد تومان پشت قباله ازدواج مهناز افشار بوده است. ادعای برومند بازتاب گسترده‌ای داشت، اما مهناز افشار این ادعا را رد کرد. ظاهرا دلیل شکایت از رامین به اختلاف حساب پس از واردات تجهیزات پزشکی از آلمان توسط شرکت رشد باز می‌گردد. هلال احمر ۲ میلیون یورو به شرکت رشد داده تا تجهیزات پزشکی خریداری کند، این تجهیزات خریداری شده و به داخل کشور آمده، پول از جانب هلال احمر پرداخت شده، اما به فروشنده نرسیده است. فرارو نوشت؛ یاسین رامین به دلیل «عدم توانایی در تودیع وثیقه ۲۹ میلیارد تومانی» ۲۶ مرداد سال ۹۵ بازداشت و پس از حدود هفت ماه زندان در اسفند ۹۵ آزاد شد. ۳ اردیبهشت هم اعلام شد: «در پرونده شرکت رشد وابسته به جمعیت هلال احمر که یاسین رامین متهم آن است، شعبه ۱۰۵۸ مجتمع قضایی ویژه کارکنان دولت، در سه فقره اتهامی، رامین را جمعاً به ۱۷ سال حبس و رد مال محکوم کرده است. رامین به ۳ سال حبس بابت خیانت در امانت و دو فقره ۷ سال حبس به اتهام دو فقره اتهام انتقال مال غیر محکوم شده است که طبق ماده ۱۳۴ قانون مجازات اسلامی در صورت قطعیت یافتن، مجازات اشد یعنی هفت سال اجرا می‌شود.» نکته قابل تامل آنجاست که پس از صدور حکم برای یاسین رامین مهناز افشار به آن واکنش نشان داد اما پدر داماد یعنی محمدعلی رامین چنین برای عروسش نوشت: «سابقا پیغام داده بودم، اگر خانم افشار به‌خاطر ظلمی که به همسرشان شده، با همه چیز به لجاجت برخیزد، نه فقط مشکلی را حل نخواهد کرد، بلکه متقابلا یک مساله ساده «اختلاف حساب با هلال‌احمر» را پیچیده و عنادآلوده‌تر هم خواهد کرد». تا مشخص شود اختلافات میان عروس و پدرشوهر باقی است.
افشار چه می‌کند؟
تصمیم مهناز افشار برای آینده چیست؟ مهناز افشار با انتشار یک توئیت در صفحه شخصی‌اش از دلتنگی برای سینمای ایران و پیشنهادهای جدیدش نوشت. مهناز افشار که این روزها با دو فیلم روی پرده سینماهای کشور حضور پررنگی دارد و به زودی «آشفتگی» فیلم دیگر او هم اکران خواهد شد با انتشار یک توئیت از دلتنگی برای سینمای ایران نوشت. بازیگر فیلم‌های «قسم» و «شاه‌کش» نوشت: «دیشب داشتم فیلم سعادت‌آباد رو می‌دیدم. دلم برای ایران و سینمایش تنگ شد! چندتا پیشنهاد جذاب دارم. به زودی برمی‌گردم!» نباید فراموش کرد که پرونده شکایت یک طلبه از مهناز افشار هنوز بسته نشده و در اواخر خرداد بود که سخنگوی قوه قضائیه گفت: «پرونده شکایت یکی از روحانیان مازندرانی از یک سلبریتی در دادسرا مطرح است و هم شاکی خصوصی دارد و هم به لحاظ جنبه عمومی دادستان اعلام جرم کرده و متهم این پرونده هنوز به کشور بازنگشته و اقدام جدیدی صورت نگرفته است».

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد