تاریخ انتشار : پنجشنبه 18 آذر 1400 - 18:12
کد خبر : 147911

برخی از معروفات به دلیل جنگ رسانه‌ای دشمن در جامعه کمرنگ شده است

برخی از معروفات به دلیل جنگ رسانه‌ای دشمن در جامعه کمرنگ شده است

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایسنا- حسین مدرس خیابانی روز پنجشنبه در نشست با محسن اکبری دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر سیستان و بلوچستان؛ افزود: نسل جدید نسل پرسشگر و استدلالی است و باید روش‌های ما برای انتقال این فرهنگ متناسب

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایسنا- حسین مدرس خیابانی روز پنجشنبه در نشست با محسن اکبری دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر سیستان و بلوچستان؛ افزود: نسل جدید نسل پرسشگر و استدلالی است و باید روش‌های ما برای انتقال این فرهنگ متناسب با نوع پذیرش نسل جدید باشد.

استاندار در ادامه گفت: ستاد امر به معروف و نهی از منکر خاکریز و جبهه حفظ و اشاعه اعتقادات و آرمان‌های اسلامی و انقلابی ما است و مدیران باید برای نگهداری این سنگرها تلاش کنند.

وی بیان کرد: این فریضه را جبهه حفظ اعتقادات و آرمان‌های اسلامی برشمرد و با بیان اینکه دشمن با برنامه های نرم‌افزاری و جنگ رسانه‌ای به دنبال از بین بردن این اعتقادات است اظهارداشت:

وی با اشاره به شخصیت محبوب شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی که مورد قبول همه گروه‌ها و تفکرات است تصریح کرد: امروز برای اشاعه فرهنگ انقلابی و اسلامی نیاز به معرفی افراد و چهره‌هایی مانند حاج قاسم سلیمانی هستیم تا فرهنگ اصیل انقلابی و اسلامی ترویج یابد.

وی افزود: برکت خون شهدا، وجود رهبر معظم انقلاب و ولایتمداری مردم و مسوولان باعث شده نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از آرمان‌های خود فاصله نگیرد و برای حفظ این معروف باید جنگ و مقابله رسانه‌ای، مطالبه گری، الگوسازی و تلاش همه دستگاه به عنوان اصول امر به معروف و نهی از منکر مورد توجه قرار گیرد.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر سیستان و بلوچستان نیز در این نشست گفت: امر به معروف و نهی از منکر در دیدگاه رهبر معظم انقلاب ۲ واجب فراموش نشدنی است.

محسن اکبری افزود: سنت‌ها و اعتقاد مردم بلوچ و سیستانی ما باعث شده که بسیاری از منکرات داخل سیستان و بلوچستان رواج پیدا نکند و باید برای حفظ این سنت های ماندگار که خود امر به معروف است تلاش و برنامه‌ریزی شود.

وی ادامه داد: ستاد امر به معروف و نهی از منکر سیستان و بلوچستان تلاش می کند تا مدیران استان در مسیر خدمت به مردم موفق تر باشند دچار آسیب نشوند.

معاون امور مطالبه گری ستاد امر به معروف و نهی از منکر سیستان و بلوچستان هم در این نشست گفت: ۸۰ گروه جهادی و مطالبه گر در استان تشکیل شده و ۱۳۶ مورد از اولویت ها و نیازهای منطقه شناسایی شده که به عنوان مهمترین مطالبات مردم درخواست اجرا و شتاب‌ بخشی در تکمیل آنها هستیم.

جواد قنبری ادامه داد :مدل مطالبه‌گری برای نخستین بار در کشور در استان و سند مطالبه‌گری نیز بر اساس بیانات رهبر معظم انقلاب تدوین شده است.

انتهای پیام

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد