تاریخ انتشار : شنبه 6 مهر 1398 - 11:07
کد خبر : 64889

کشف ۴۵۰۰ کیلوگرم البسه قاچاق در همدان

کشف ۴۵۰۰ کیلوگرم البسه قاچاق در همدان

سردار بخشعلی کامرانی‌صالح امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در همدان از کشف البسه قاچاق خبر داد و اظهار کرد: در پی کسب خبر مبنی بر قصد قاچاقچیان کالا بر انتقال مقادیری کالای قاچاق از استان‌های جنوبی کشور با یک دستگاه کامیون به استان‌های غربی کشور، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران مبارزه

سردار بخشعلی کامرانی‌صالح امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در همدان از کشف البسه قاچاق خبر داد و اظهار کرد: در پی کسب خبر مبنی بر قصد قاچاقچیان کالا بر انتقال مقادیری کالای قاچاق از استان‌های جنوبی کشور با یک دستگاه کامیون به استان‌های غربی کشور، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی گفت: با اعزام اکیپ گشت خودرویی در سطح حوزه استحفاظی یک دستگاه کامیون در حال حرکت از سمت شهرهای جنوبی کشور به سمت همدان شناسایی و در ورودی شهر همدان متوقف شد.

فرمانده انتظامی استان همدان بیان کرد: خودرو به همراه راننده به اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز منتقل و پس از تخلیه و شمارش، ۱۰۰ کیسه انواع پوشاک و البسه  مستعمل قاچاق و فاقد مجوز به وزن ۴ هزار و ۵۰۰ کیلوگرم در پوشش حمل سبوس، کشف شد.

وی به ارزش کالای مکشوفه اشاره کرد و افزود: بر اساس نظر کارشناسان ارزش کالای مکشوفه ۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برآورد شد؛ پرونده متهم در تعزیرات حکومتی تحت رسیدگی است.

سردار کامرانی‌صالح در پایان تصریح کرد: پلیس با تمام توان و بکارگیری حداکثری امکانات خود با پدیده شوم قاچاق مبارزه خواهد کرد و شهروندان نیز می‌توانند اخبار و اطلاعات خود را در زمینه قاچاق کالا با شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس گزارش دهند.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد