تاریخ انتشار : چهارشنبه 3 مهر 1398 - 6:21
کد خبر : 64676

همایش امر به معروف در اراک برگزار می‌شود

همایش امر به معروف در اراک برگزار می‌شود

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری فارس از اراک، حسین شکری صبح امروز در نخستین نشست هم‌اندیشی مجمع رهروان امر به معروف و نهی از منکر استان اظهار داشت: همایش امر به معروف و نهی از منکر هشتم مهرماه در اراک ذیل کنگره ملی نقش امام خمینی

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری فارس از اراک، حسین شکری صبح امروز در نخستین نشست هم‌اندیشی مجمع رهروان امر به معروف و نهی از منکر استان اظهار داشت: همایش امر به معروف و نهی از منکر هشتم مهرماه در اراک ذیل کنگره ملی نقش امام خمینی (ره) و گرامیداشت ۶۲۰۰ شهید استان مرکزی با عنوان «همایش امر به معروف و نهی از منکر سیره شهدا» نامگذاری شده است.

وی با اشاره به هدف برگزاری این همایش گفت: هدف از برگزاری این همایش، اهمیت بحث امر به معروف و نهی از منکر در سه حیطه دولت به مردم، مردم به دولت و مردم به مردم است که مدنظر مجمع رهروان، بحث پیگیری مطالبات  مردم از  دولت و مسوولین  است.
شکری تصریح کرد: اکنون که در وضعیت تحریم قرار داریم امید است در مجمع رهروان بتوانیم با مساعدت و تعامل با مسوولین بخشی از مشکلات مردم را رفع کنیم.
شکری خاطرنشان کرد: مجمع رهروان امر به معروف و نهی از منکر در سال ۹۰ در کشور شکل گرفته و از چهار ماه گذشته فعالیت خود را در استان در راستای پیگیری مطالبات و پیگیری خواسته‌های مردمی از مسوولین در استان فعالیت خود را آغاز کرده است.
مسئول مجمع رهروان امر به معروف و نهی از منکر شهرستان اراک نیز در این نشست گفت: احیای نهضت عاشورا بر مبنای احیای امر به معروف و نهی از منکر  بود.
 حجت‌الاسلام سید احمد میرمهدی افزود: پس از قرآن کریم و روایات معتبره پیامبر اکرم ( ص) و امیرالمومنین ( ع)  صحیفه سجادیه از اسناد مهم معرفتی مسلمانان محسوب می‌شود.
وی با اشاره به اهمیت مقوله امر به معروف و نهی از منکر در اسلام اظهار داشت: این مسیر ادامه دهنده راه انبیا و روش صالحان است و به واسطه این فریضه مابقی فرایض نیز اقامه می‌شود  و توجه ویژه به امر به معروف حاکی از عمل به دین مبین اسلام است.
حجت الاسلام میرمهدی تاکید کرد: با اجرای امر به معروف و نهی از منکر باید بتوان حق مظلوم را از ظالم گرفت و این مهم باید به گونه‌ای تاثیرگذار باشد که برای دشمنان هم انصاف و عدالت را رعایت کرد و عموم مردم را سرو سامان داد.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد