تاریخ انتشار : چهارشنبه 3 مهر 1398 - 4:38
کد خبر : 64667

ورود ۴۵۰۰ پرونده تخلف به تعزیرات لرستان/ لوازم خانگی و پوشاک عمده‌ترین کالاهای قاچاق

ورود ۴۵۰۰ پرونده تخلف به تعزیرات لرستان/ لوازم خانگی و پوشاک عمده‌ترین کالاهای قاچاق

بهرام براری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خرم‌آباد، با اشاره به انجام طرح پایش محرم در بازار لرستان، اظهار کرد: این طرح به منظور بازرسی از نحوه توزیع و فروش کالاهای اساسی و موردنیاز مردم در ماه محرم توسط اکیپ‌های مشترک تعزیرات با دیگر دستگاه‌های نظارتی انجام گرفت. وی خاطرنشان کرد: روزهای اخیر

بهرام براری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خرم‌آباد، با اشاره به انجام طرح پایش محرم در بازار لرستان، اظهار کرد: این طرح به منظور بازرسی از نحوه توزیع و فروش کالاهای اساسی و موردنیاز مردم در ماه محرم توسط اکیپ‌های مشترک تعزیرات با دیگر دستگاه‌های نظارتی انجام گرفت.

وی خاطرنشان کرد: روزهای اخیر رصد کاملی نیز از بازار ویژه بازگشایی مدارس داشتیم، به‌نحوی‌که تاکنون ۳۰ پرونده تخلف در این زمینه شکل گرفته است، ضمن اینکه تا ۱۰ مهر این بازرسی از مراکز عرضه ویژه مدارس همچنان ادامه دارد.

مدیرکل تعزیرات لرستان از ورود بیش از ۴ هزار و ۵۰۰ پرونده تخلف کالا و خدمات به این مجموعه از ابتدای سال تاکنون خبر و ادامه داد: همچنین هزار و ۳۷۰ پرونده قاچاق و ۳۱۱ پرونده تخلف بهداشتی در تعزیرات حکومتی استان تشکیل و برای آن ها حکم صادر شده است.

براری بیان داشت: بیشترین پرونده‌های قاچاق شکل گرفته در استان مربوط به ۲ حوزه لوازم خانگی و پوشاک بوده است.

وی با بیان اینکه گشت‌های تعزیراتی در طول شبانه‌روز در حال رصد بازار هستند، افزود: اگرچه تعزیرات دستگاهی اجرایی است، با این وجود به صورت فعال با دیگر دستگاه‌های نظارتی همچون نیروی انتظامی و سازمان صمت همکاری دارد.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد