تاریخ انتشار : سه شنبه 2 مهر 1398 - 14:08
کد خبر : 64644

آمار دختران تحصیلکرده بیکار در اردبیل بالاست

آمار دختران تحصیلکرده بیکار در اردبیل بالاست

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایسنا فریبا محمدلو در نشست مسئولان پارک علم و فناوری استان با مشاورین بانوان دستگاه‌های اجرایی استان اردبیل اظهار کرد: بسیاری از این دختران تحصیلکرده از انگیزه بالایی برای مشارکت اجتماعی برخوردار هستند و ما براساس تفاهمنامه‌ای که با پارک

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایسنا فریبا محمدلو در نشست مسئولان پارک علم و فناوری استان با مشاورین بانوان دستگاه‌های اجرایی استان اردبیل اظهار کرد: بسیاری از این دختران تحصیلکرده از انگیزه بالایی برای مشارکت اجتماعی برخوردار هستند و ما براساس تفاهمنامه‌ای که با پارک علم و فناوری به امضا رساندیم سعی‌مان بر معرفی ظرفیت‌ها و توانمندی‌های دختران تحصیلکرده برای حضور در این شرکت‌های فناور و دانش بنیان است.
وی خاطرنشان کرد: تعداد زیادی از این دختران ما صاحب ایده و فکر هستند و ضرورت دارد از طریق پارک در حوزه‌های مختلف مورد حمایت قرار گیرند تا کاهش تعداد بیکاران دختر را در اردبیل شاهد باشیم و زمینه حضور موثر آنها در مجموعه‌های فناور فراهم آید.
مدیر کل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری اردبیل هدف از برگزاری این نشست را حمایت از کالای ایرانی و ترغیب خانواده‌ها برای استفاده از این کالاها اعلام کرد و گفت: انتظار می‌رود بانوان ما که مدیران خانواده هستند در توسعه و ترویج و همچنین استفاده از کالای ایرانی تلاش کرده و فرهنگ استفاده از کالای ایرانی را نهادینه کنند.
محمدلو بیان کرد: در راستای شکوفایی این حوزه باید گام‌های جدی برداشته شود، چرا که حمایت از کالای ایرانی در حقیقت تحقق شعار سال است که در رونق تولید و اشتغال می‌تواند عنصری اساسی باشد.
وی با قدردانی از فعالیت خوب پارک علم و فناوری در یک سال گذشته به ویژه حمایت از فناوران بانو گفت: دختران جوان و تحصیلکرده ما می‌توانند با بروز خلاقیت‌های خود به پارک مراجعه کرده و با ارائه ایده‌های خود سعی کنند توانمندی‌ها و ظرفیت‌ای خود را به منصه ظهور برسانند.
مدیر کل دفتر امور بانوان استانداری اردبیل ادامه داد: دستگاه‌ها و دانشگاه‌ها نیز ضرورت دارد در حمایت از این مجموعه‌های فناور یاریگر بانوان باشند تا فضای اشتغال بیشتر برای این قشر ایجاد شود.
در پایان این نشست بانوان شرکت کننده از دستگاه‌های مختلف اجرایی از بخش‌های مختلف پارک علم و فناوری استان اردبیل و واحدهای مستقر و شرکت‌های دانش بنیان بازدید کرده و در جریان فعالیت متنوع آنها قرار گرفتند.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد