تاریخ انتشار : دوشنبه 1 مهر 1398 - 11:34
کد خبر : 64544

تعزیرات حکومتی بازاریان متخلف گچساران را سه میلیارد ریال جریمه کرد

تعزیرات حکومتی بازاریان متخلف گچساران  را  سه میلیارد ریال جریمه کرد

 به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایرنا، براتعلی صالحی روز دوشنبه در حاشیه بازرسی از اصناف گچساران در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این تعداد پرونده در زمینه کالا و خدمات، بهداشت، درمان، قاچاق کالا و ارز تشکیل شده است. وی با اشاره به در حال اجرا

 به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایرنا، براتعلی صالحی روز دوشنبه در حاشیه بازرسی از اصناف گچساران در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این تعداد پرونده در زمینه کالا و خدمات، بهداشت، درمان، قاچاق کالا و ارز تشکیل شده است.
وی با اشاره به در حال اجرا بودن طرح ویژه بازگشایی مدارس که از دهم شهریور امسال شروع شده ابراز داشت:۸۲ مورد بازرسی از اصناف عرضه کننده کیف،کفش،نوشت افزار و پوشاک مدارس در گچساران انجام شده که ۷۲ پرونده برای متخلفان تشکیل شده است.
صالحی ابراز داشت: پرونده این اصناف در کمتر از ۱۰ روز بررسی و میزان جریمه براساس قانون تعیین و ابلاغ خواهد شد.

صالحی با یادآوری قرار داشتن شهرستان گچساران در نزدیکی بنادر و استان های جنوبی گفت: کالای قاچاق یکی از مشکلاتی است که هم برای مصرف کنندگان و هم کسانی که آن را حمل می کنند تهدید کننده است.

وی بیان کرد:حمایت از کالای ایرانی مستلزم مبارزه با پدیده قاچاق کالا و ترویج فرهنگ صحیح و اصولی مصرف کالای ایرانی است.
مدیرکل تعزیرات حکومتی کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: برخی از جوانان ناآگاهانه با رانندگی در خودروهای شوتی  و حمل کالای قاچاق افزون بر به خطر انداختن جان خود سبب تهدید سلامت مصرف کنندگان به ویژه در زمینه کالاهای حوزه بهداشت و درمان می شوند که کاهش این پدیده شوم نیازمند تلاش بیشتر رسانه های ارتباط جمعی است.

وی از شهروندان گچسارانی خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف شامل گرانفروشی، تقلب و عدم ارائه فاکتور خرید به سامانه یا تلفن ۱۳۵ تعزیرات حکومتی یا  سامانه ۱۲۴ سازمان صنعت معدن و تجارت گزارش دهند.

در حاشیه این بازدید برخی از شهروندان گچسارانی متفاوت بودن قیمت یک محصول و بی توجهی به قیمت روی اجناس را از مهمترین تخلفات در بازار این شهرستان عنوان کردند.
گچساران چهار هزار و ۷۰۰ واحد صنفی در قالب ۲۸ اتحادیه صنفی دارد.
شهرستان ۱۲۶ هزارنفری گچساران در جنوب غربی کهگیلویه و بویراحمد قرار دارد.

۸۱۴۳/۱۶۶۲

انتهای پیام

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد