تاریخ انتشار : پنجشنبه 28 شهریور 1398 - 5:22
کد خبر : 64231

جریمه ۸۱ میلیارد ریالی قاچاقچیان کالا در کهگیلویه و بویراحمد

جریمه ۸۱ میلیارد ریالی قاچاقچیان کالا در کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری فارس از یاسوج، براتعلی صالحی‌نیا در نشست ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز گفت: در ۶ ماهه سال جاری ۲۵۱ پرونده قاچاق به تعزیرات حکومتی استان ارسال شد که بخشی اعظمی از این پرونده‌ها منجر به صدور رای

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری فارس از یاسوج، براتعلی صالحی‌نیا در نشست ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز گفت: در ۶ ماهه سال جاری ۲۵۱ پرونده قاچاق به تعزیرات حکومتی استان ارسال شد که بخشی اعظمی از این پرونده‌ها منجر به صدور رای شده و تنها ۳۵ مورد مانده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه رسیدگی در شعب تعزیرات حکومتی بالای ۱۰۰ درصد است، بیان کرد: در بازرسی‌های صورت گرفته علاوه بر ضبط کالاهای قاچاق، جزای نقدی به میزان ۸۱ میلیارد ریالی بر قاچاقچیان کالا در نظر گرفته شود.

وی به کاهش زمان رسیدگی در شعب تعزیرات حکومتی اشاره کرد و گفت: متوسط زمان رسیدگی به پرونده‌های قاچاق کالا و ارز از ۴۱ روز به ۳۹ رسید.

این مسوول به مشکلات در حوزه اموال تملیکی اشاره کرد و گفت: در این خصوص مشکلاتی وجود دارد که امیدواریم شاهد چنین مشکلاتی نباشیم.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد