تاریخ انتشار : سه شنبه 26 شهریور 1398 - 15:53
کد خبر : 64119

کرمان| ۷۰ درصد پوشاک خارجی موجود در بازار تولید داخل است

کرمان| ۷۰ درصد پوشاک خارجی موجود در بازار تولید داخل است

– اخبار استانها – ابراهیم شهریاری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمان، با بیان اینکه ما بهترین پوشاک بهترین نخ دنیا را در کشورمان تولید می‌کنیم اظهار داشت: به‌واسطه کم‌کاری‌هایی که در گذشته انجام شده نتوانسته‌ایم از این فرصت برای ایجاد اشتغال در کشورمان به بهترین شکل ممکن استفاده کنیم. وی با بیان اینکه

– اخبار استانها –

ابراهیم شهریاری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمان، با بیان اینکه ما بهترین پوشاک بهترین نخ دنیا را در کشورمان تولید می‌کنیم اظهار داشت: به‌واسطه کم‌کاری‌هایی که در گذشته انجام شده نتوانسته‌ایم از این فرصت برای ایجاد اشتغال در کشورمان به بهترین شکل ممکن استفاده کنیم.

وی با بیان اینکه متاسفانه پوشاک خوب و با کیفیت ما را با برندهای خارجی در کشور توزیع می‌کنند افزود: همان جنس تولید داخل را به اسم کالای برند خارجی به ما فروخته می‌شود.

دبیرکمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان کرمان با اشاره به اینکه در حال حاضر در استان کرمان و در بخش گلبافت لباس کار کارگران شهرداری و کارگران بعضی از شرکت‌های صنعتی و معدنی استان تولید می‌شود گفت: این لباس‌ها قبلا از چین و ترکیه وارد می‌شد.

«ایرانی بپوش»|شرایط زنجیره تولید پوشاک را اصلاح کنید/ لزوم مبارزه جدی با پوشاک قاچاقذی‌نفعان اجازه اجرای گام دوم طرح برخورد با پوشاک قاچاق را ندادندتوقف طرح مبارزه با پوشاک قاچاق تولید داخل را تعطیل می‌کند

وی با اشاره به رصدی که از بازار پوشاک در استان کرمان انجام شده عنوان کرد: در حال حاضر ۷۰ درصد کالاهایی که به اسم کالای خارجی در بازار ما فروخته می‌شود تولید داخلی و ایرانی است در حالی‌که این کالاها با مارک و برند خارجی در بازار توزیع و فرخته می‌شود و حدود ۲۰ تا ۳۰ درصد این پوشاک خارجی هستند.

شهریاری با بیان اینکه پوشاک کالایی است که می‌توان آن را به راحتی و با ماشین شخصی به اسم کالای مسافری جابه‌جا کرد گفت: مشکل اصلی ما با قاچاقیانی است که به طور حرفه‌ای اقدام به واردات و توزیع پوشاک خارجی در کشور می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه ما هیچ قاچاقچی حرفه‌ای و واردکننده پوشاک قاچاقی در استان کرمان نداریم افزود: متاسفانه قاچاقیان پوشاک در مرکز کشور این پوشاک را وارد کرده و آن را به کسبه جزء در دیگر نقاط کشور از جمله کرمان می‌فرشند.

دبیرکمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان کرمان با اشاره به اینکه قطعا بای این پوشاک قاچاق فاکتوری هم صادر نمی‌شود گفت: این مسئله برای کسبه و فروشندگان مشکلات زیادی ایجاد می‌کند.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد