تاریخ انتشار : سه شنبه 26 شهریور 1398 - 11:35
کد خبر : 64101

بیش از ۴ میلیارد ریال کالای قاچاق کشف شد

بیش از ۴ میلیارد ریال کالای قاچاق کشف شد

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، مهم‌ترین اخبار حوادث امروز (سه‌شنبه بیست و ششم شهریورسال ۹۸) را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید. انبار محموله میلیاردی پودر نیروزا قاچاق در گناوه فرمانده انتظامی شهرستان گناوه گفت: یک انبار دپوی پودر‌های نیروزا قاچاق

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، مهم‌ترین اخبار حوادث امروز (سه‌شنبه بیست و ششم شهریورسال ۹۸) را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

انبار محموله میلیاردی پودر نیروزا قاچاق در گناوه

فرمانده انتظامی شهرستان گناوه گفت: یک انبار دپوی پودر‌های نیروزا قاچاق به ارزش دو میلیارد ریال کشف شد.

سرهنگ حسین احمدی افزود: در بازرسی از این محل ۵۵۴ کیلوگرم پودر نیروزا در بسته بندی‌ها و نشان‌های مختلف خارجی که به صورت غیرمجاز وارد کشور شده بود، کشف شد.

او با بیان اینکه طبق نظر کارشناس مربوط ارزش این محموله دو میلیارد و صد میلیون ریال است، ادامه داد: در این زمینه یک متهم دستگیر شده است.

دو میلیارد ریال پارچه قاچاق در عسلویه توقیف شد

فرمانده انتظامی شهرستان عسلویه گفت: ماموران انتظامی از یک دستگاه خودروی وانت نیسان در مسیر عسلویه-شیراز، دو میلیارد ریال پارچه قاچاق کشف کردند.

سرهنگ پیمان فتاحی افزود: از این خودرو، ۱۴۰ طاقه پارچه خارجی بدون مدرک گمرکی کشف شد که کارشناسان ارزش آن را دو میلیارد ریال عنوان کردند.

او بیان کرد: در این زمینه یک متهم دستگیر شد.

کشف ۵۰۰ میلیون ریال پوشاک قاچاق در دشتستان

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان دشتستان گفت: هزار و ۵۶ دست انواع پوشاک قاچاق به ارزش ۵۰۰ میلیون ریال در این شهرستان کشف شد.
 سرهنگ فرامرز ملکوتی افزود: مأموران پاسگاه انتظامی کلمه در بخش بوشکان پس از اطلاع از نگهداری کالای قاچاق در یک منزل مسکونی، این منزل را بازرسی و  هزار و ۵۶ دست انواع لباس بدون مدارک قانونی کشف کردند.

او با اشاره به دستگیری یک نفر در این زمینه، بیان کرد: کارشناس ارزش لباس‎های کشف شده را ۵۰۰ میلیون ریال برآورد کرده است.

دستگیری شکارچیان غیرمجاز در دشتی

فرمانده انتظامی شهرستان دشتی از دستگیری شکارچیان غیرمجاز و کشف حیوانات شکارشده کمیاب خبر داد.

سرهنگ جهانبخش صیادی افزود: ماموران پاسگاه انتظامی سنا و یگان امداد شهرستان دشتی و ماموران اداره محیط زیست شهرستان دشتی در مسیر روستای سنا از یک دستگاه خودرو پراید، یک لاشه گراز و دو خرگوش که با اسلحه شکار شده بود، کشف کردند.

او گفت: دراین ماموریت چهار شکارچی که دست به شکار غیرمجاز زده بودند، دستگیر شدند و تعداد سه قبضه اسلحه غیرمجاز هم از آنان کشف شد.

فرمانده انتظامی دشتی با اشاره به توقیف دو دستگاه خودروی سواری سمند و پراید مورد استفاده شکارچیان، بیان کرد: متهمان به مراجع قضائی شهرستان دشتی شدند.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد