تاریخ انتشار : سه شنبه 26 شهریور 1398 - 9:56
کد خبر : 64095

توقیف محموله ۲۰ میلیارد ریالی پارچه‌های خارجی قاچاق در استان مرکزی

توقیف محموله ۲۰ میلیارد ریالی پارچه‌های خارجی قاچاق در استان مرکزی

حسن مفخمی شهرستانی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار کرد: در تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری در نام‌گذاری امسال به نام رونق تولید، بازتعریف طرح‌های عملیاتی مرتبط با رهنمودهای ایشان، امری ضروری و بدیهی بود که پلیس استان از مدت‌ها قبل با این محوریت برنامه‌ریزی‌های خود را آغاز کرد. وی تشدید طرح‌های عملیاتی

حسن مفخمی شهرستانی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار کرد: در تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری در نام‌گذاری امسال به نام رونق تولید، بازتعریف طرح‌های عملیاتی مرتبط با رهنمودهای ایشان، امری ضروری و بدیهی بود که پلیس استان از مدت‌ها قبل با این محوریت برنامه‌ریزی‌های خود را آغاز کرد.

وی تشدید طرح‌های عملیاتی مبارزه با قاچاق کالا را یکی از شاخصه‌های اقدامات پلیس در سال جاری عنوان کرد و با اشاره به عملیات اخیر پلیس استان در توقیف یک محموله میلیاردی کالای قاچاق اظهار داشت:‌ در چند روز قبل مأموران پلیس آگاهی استان از تردد یک دستگاه کامیون حامل کالای قاچاق از محورهای مواصلاتی استان باخبر شدند و رسیدگی به این موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان مرکزی اظهار داشت: در تمهیدات اجرایی پلیس و با مراقبت‌های نامحسوس انجام شده، خودروی مورد نظر در یکی از محورهای مواصلاتی شهر اراک، شناسایی و در عملیاتی متوقف شد.

مفخمی شهرستانی خاطرنشان کرد: در بازجویی‌های اولیه راننده خودرو مدعی بود که بار خودرو پودر سنگ است و به‌منظور اثبات گفته‌هایش، مدارکی را نیز به مأموران انتظامی ارائه داد که در بررسی دقیق کارشناسی انجام شده مشخص شد که این مدارک فاقد وجاهت قانونی است.

وی ادامه داد: در بازرسی از این خودرو، مقدار ۱۱ تن و ۳۷۷ کیلوگرم پارچه خارجی قاچاق، فاقد مدارک معتبر گمرکی که بنا بر اعلام کارشناسان اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز در حدود ۲۰ میلیارد ریال تعیین شده است، کشف شد.

فرمانده انتظامی استان مرکزی با اشاره به حمل محموله قاچاق توقیفی از یکی از استان‌های جنوبی به مقصد تهران، بیان کرد: در این عملیات ۳ نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده به دستگاه قضائی معرفی شدند.

مفخمی شهرستانی خاطرنشان کرد:‌ به‌منظور حمایت از تولیدات داخلی و مبارزه با عرضه کالای قاچاق، سامانه تلفنی ۱۱۰ در کلیه ساعات شبانه‌روز آماده دریافت هرگونه گزارش در خصوص فعالیت‌های اقتصادی غیرمجاز است.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد