تاریخ انتشار : جمعه 15 شهریور 1398 - 10:44
کد خبر : 63254

کشف ۲ هزار و ۵۰۰ لیتر سوخت قاچاق در شاهین شهر / انباری با ۹ میلیارد ریال کاغذ احتکار شده در اصفهان

کشف ۲ هزار و ۵۰۰ لیتر سوخت قاچاق در شاهین شهر / انباری با ۹ میلیارد ریال کاغذ احتکار شده در اصفهان

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان ، مهم‌ترین حوادث امروز پانزدهم شهریور ماه  سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.   کشف ۲ هزار و ۵۰۰ لیتر سوخت قاچاق در شاهین شهر سرهنگ “حسین بساطی”فرمانده انتظامی

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان ، مهم‌ترین حوادث امروز پانزدهم شهریور ماه  سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

 

کشف ۲ هزار و ۵۰۰ لیتر سوخت قاچاق در شاهین شهر سرهنگ “حسین بساطی”فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر با اعلام این خبر اظهار داشت: واحد گشت انتظامی پاسگاه مورچه خورت حین کنترل خودرو‌های عبوری به یک دستگاه کامیون هیوندای مشکوک و آن را متوقف کردند.

این مقام انتظامی بیان داشت:ماموران گشت انتظامی پس از بررسی خودرو مقدار ۲ هزار و ۵۰۰ لیتر گازوئیل فاقد مجوز را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر ادامه داد: در این رابطه یک نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی تحویل داده شد.   انباری با ۹ میلیارد ریال کاغذ احتکار شده در اصفهان سرهنگ “احمد نیکبخت” فرمانده انتظامی شهرستان لنجان اظهار داشت: در پی وصول خبری مبنی بر احتکار محموله‌ای کاغذ A۴ در انباری، یگ گروه از ماموران پلیس آگاهی شهرستان لنجان بررسی موضوع را در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: پس از هماهنگی قضائی از محل بازرسی شد که تعدا ۲ هزار و ۳۵۵ بسته کاغذ A۴ احتکار شده کشف شد.

این مقام انتظامی با اشاره به دستگیری یک نفر در این رابطه بیان داشت: ارزش کاغذ‌های کشف شده توسط کارشناسان ۹ میلیارد ریال اعلام شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان لنجان تاکیدکرد: نیروی انتظامی با محتکران که کالای مورد نیاز مردم را احتکار می‌کنندبرخورد قاطع و قانونی می‌کند.   کشف محموله میلیاردی مکمل دارویی دام دراصفهان سرهنگ “حسین ترکیان” سرپرست پلیس آگاهی استان اصفهان اظهار داشت: کارآگاهان اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی اصفهان مطلع شدند فردی اقدام به دپوی مکمل دارویی دام در یک انبار می‌کند که بررسی موضوع در دستور کار قرار گرفت.

او افزود:پس از انجام هماهنگی‌های لازم از محل بازرسی شد که ۵۲ کیسه مکمل دارویی دام کشف شد که مالک مدارک گمرکی را ارائه نداد.

سرهنگ ترکیان با اشاره به دستگیری یک نفر در این رابطه عنوان کرد: ارزش محموله کشف شده طبق اعلام نظر کارشناسان مربوطه یک میلیارد ریال است که پس از طی مراحل قانونی به اداره اموال تملیکی استان تحویل شد.

سرپرست پلیس آگاهی استان اصفهان از شهروندان خواست: هر گونه موضوع و موارد مشکوک را از طریق تماس با سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.  

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد