تاریخ انتشار : چهارشنبه 13 شهریور 1398 - 4:45
کد خبر : 63072

فرمانده مرزبانی ناجا: مرزهای کشور کنترل ‌هوشمند ‌می‌شود؛ ممانعت از ‌ورود ‌کالای قاچاق به مرزها

فرمانده مرزبانی ناجا: مرزهای کشور کنترل ‌هوشمند ‌می‌شود؛ ممانعت از ‌ورود ‌کالای قاچاق به مرزها

– اخبار استانها – به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری تسنیم از مریوان و به‌نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار قاسم رضایی در حاشیه بازدید از مرزهای شهرستان مریوان اظهار داشت: توفیقی شد که ایام ماه محرم در کنار همرزمانم در مرزهای کردستان باشم و

– اخبار استانها –

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری تسنیم از مریوان و به‌نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار قاسم رضایی در حاشیه بازدید از مرزهای شهرستان مریوان اظهار داشت: توفیقی شد که ایام ماه محرم در کنار همرزمانم در مرزهای کردستان باشم و از نزدیک نظاره‌گر تلاش‌های مجاهدت‌گونه آنها باشم.

وی رفاه مرزنشینان را مهم دانست و افزود: ما به عنوان مرزبان نیروی انتظامی، به‌نمایندگی از ستاد نیروهای مسلح و دولت، «آسایش و رفاه» مرزنشینان را جزو اولویت‌ها و در دستور کار خود قرار دادیم.

فرمانده مرزبانی ناجا تصریح کرد: بازارچه مرزی یک منبع اشتغال‌زایی است و افرادی که در آن فعالیت می‌کنند، می‌توانند بخشی از نیازمندی‌هایشان را برطرف کنند و ما کاملاً در بحث فعال کردن بازارچه‌ها مصمم هستیم که  البته دولت نیز تلاش‌های خوبی در این زمینه داشته است.

رصد ‌تحرکات دشمن ‌در مرزهای کردستان/ ایجاد بازارچه‌‌ برای مرزنشینان‌+فیلمتوضیحات فرمانده مرزبانی درباره فعالیت کوله‌بران در مرزهای کردستان+فیلماستاندار کردستان: مرز باشماق مریوان ساماندهی می‌شود

وی با اشاره به بخشی از خدمات ارائه شده مرزبانی به مرزنشینان، خاطر نشان کرد: با استفاده از امکانات در اختیار سازمانی از نظر بهداشتی، پزشکی و دارو، مشغول ارائه خدمات به مرزنشینان هستیم و نتیجه این مهم، همکاری و همراهی ما و مرزنشینان در کنترل هر چه بهتر نوار مرزی است.

سردار رضایی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به کنترل و مدیریت هوشمند مرزهای کشور گفت: مرزبانی یک رده قانونی در کشور است و مرزبانان وظیفه دارند مرزها را کنترل و از ترددهای غیرمجاز و ورود و خروج کالای قاچاق به مرزهای کشور ممانعت کنند.

فرمانده مرزبانی ناجا با تقدیر از عملکرد مرزبانان استان کردستان، اظهار کرد: با تعامل بسیار مطلوبی که مرزبانی کردستان با دستگاه‌های ذیربط، مرزنشینان و مرزبانان کشور مقابل داشته است، شاهد مرزبانی پویا در استان‌ هستیم.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد