تاریخ انتشار : دوشنبه 11 شهریور 1398 - 6:07
کد خبر : 62912

۹ باند قاچاق در لرستان متلاشی شد؛ دستگیری ۳۹۲ قاچاقچی

۹ باند قاچاق در لرستان متلاشی شد؛ دستگیری ۳۹۲ قاچاقچی

– اخبار استانها – احمد مجدیان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در خرم‌آباد با اشاره به میزان کشفیات قاچاق کالا در استان لرستان اظهار داشت: مرداد ماه امسال بیشترین کالای قاچاق کشف شده در لرستان مربوط به قاچاق لوازم خانگی به ارزش ۳۰میلیارد ریال  بوده است. وی  میزان پارچه قاچاق کشف شده در مرداد ماه

– اخبار استانها –

احمد مجدیان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در خرم‌آباد با اشاره به میزان کشفیات قاچاق کالا در استان لرستان اظهار داشت: مرداد ماه امسال بیشترین کالای قاچاق کشف شده در لرستان مربوط به قاچاق لوازم خانگی به ارزش ۳۰میلیارد ریال  بوده است.

وی  میزان پارچه قاچاق کشف شده در مرداد ماه امسال را 20 میلیارد ریال برشمرد و افزود: در مدت مذکور  اسباب بازی به ارزش ریالی  7میلیارد ریال لوازم یدکی به ارزش ۷میلیارد ریال از دیگر کشفیات کالاهای قاچاق مرداد ماه در استان لرستان بوده است.

«70 خوان تولید»|قاچاق، بزرگترین تهدید صنعت لوازم خانگی/ مگر می‌شود دولت از ورود کانتینری کالای قاچاق بی‌خبر باشد؟کالای قاچاق به ارزش ۶ میلیارد ریال در دورود کشف شد‌بوشهر| ۱۸۱ دستگاه خودروی سواری حامل کالای قاچاق در تنگستان توقیف شد

دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز لرستان در رابطه با کشفیات قاچاق اقلام ممنوع در استان نیز عنوان کرد:در مرداد ماه هزار و ۵۶۰لیتر بطری مشروبات الکی دست ساز به ارزش ۱۲۷میلیون و ۴۰۰هزار تومان و ۱۱۸ بطری مشروبات خارجی به ارزش ۷ میلیون و ۶۷۰هزار تومان، رسیور ماهواره ۸۴عدد به ارزش ۲۹میلیون و ۴۰۰هزار تومان، دیش ماهوره ۲۸۵عدد به ارزش ۱۷میلیون و ۱۰۰هزار تومان و همچنین LNB ماهواره ۳۶۳عدد به ارزش ۱۴ میلیون و ۵۲۰هزار تومان بوده است. 

وی بیان کرد: طی یک ماه گذشته ۸ عدد اموال تاریخی و فرهنگی به ارزش۵۰۰میلیون ریال در استان کشف شده که بیشتر از استان خوزستان وارد استان شده و قصد داشتند به استان‌های دیگر منتقل کنند.

مجدیان با اشاره به قاچاق دام در یک ماهه گذشته امسال  گفت: طی یک ماهه گذشته ۲۷۸راس گوسفند که بیشتر در شهرستان کوهدشت بوده  و ۷۸۰قطعه مرغ نیز  در استان کشف شده است.  

وی به میزان کشفیات غلات در استان اشاره کرد و تصریح کرد : در یک ماه گذشته 6هزار و۷۲۰کیلو گرم  برنج،  16هزار و۹۰ کیلو گرم ذرت، ۹۹هزار و ۳۰ کیلو گرم گندم، ۲هزارو ۲۳۵کیلو گرم گیاهان دارویی کشف شد.

دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان لرستان در رابطه با تعداد پرونده‌های قاچاق کالا تشکیل شده درمرداد ماه امسال خاطر نشان کرد: در مرداد ماه امسال ۴۰۰پرونده قاچاق کالا  به ارزش ریالی ۱۳۰ میلیارد ریال تشکیل شد که در همین رابطه ۹ باند متلاشی و  392 مرد در این رابطه دستگیر شدند.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد