تاریخ انتشار : یکشنبه 10 شهریور 1398 - 9:57
کد خبر : 62875

بدجلوه‌دادن نام کردستان توسط افرادی سودجو به استان کمک نمی‌کنند

بدجلوه‌دادن نام کردستان توسط افرادی سودجو به استان کمک نمی‌کنند

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری فارس از سنندج، بهمن مرادنیا ظهر امروز در همایش آمران به معروف و ناهیان از منکر که در مجتمع فرهنگی امام خمینی سنندج برگزار شد اظهار داشت: انجام امر به معروف و نهی از منکر به عنوان یک فریضه

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری فارس از سنندج، بهمن مرادنیا ظهر امروز در همایش آمران به معروف و ناهیان از منکر که در مجتمع فرهنگی امام خمینی سنندج برگزار شد اظهار داشت: انجام امر به معروف و نهی از منکر به عنوان یک فریضه الهی کار بسیار حساس و حایز اهمیتی است.

وی افزود: همانطور که در سایر واجبات دین باید کارمان را درست انجام دهیم در امر به معروف و نهی از منکر نیز باید اینگونه عمل کنیم.

مرادنیا خاطرنشان کرد: عمل به فریضه امر به معروف و نهی از منکر باید در چهارچوبی که بیان شده است باشد تا شاهد نتیجه مثبت باشیم در غیر این صورت نتیجه منفی خواهد داشت.

وی ادامه داد: یکی دیگر از کارهایی که باید انجام شود فراهم کردن زمینه مناسب برای استقبال مردم از امر به معروف و نهی از منکر است.

استاندار کردستان در ادامه تصریح کرد: بازتاب رفتار مسؤولین در جامعه می‌تواند الگویی مناسب برای ترویج  امر به معروف و نهی از منکر در جامعه باشد.

وی ادامه داد: مسؤولین استان باید مواظب آنچه که می‌گویند باشند زیرا حرف‌های آنها می‌تواند اثر مثبت و منفی بر جامعه داشته باشد.

وی خاطرنشان کرد: اگر امروز شهید رجایی و باهنر نامشان ماندگار شده است بخاطر رفتار و کارهایی بوده که از خود نشان داده‌اند.

مرادنیا تصریح کرد: با توجه به این همه شهید که در خطه خونرنگ کردستان جانشان را برای ایجاد امنیت و آرامش به خطر انداختند متاسفانه امروز از کردستان به عنوان  استانی نام برده می‌شود که جز سیاهی در آن هیچ چیز وجود ندارد. 

وی ادامه داد: بعضی افراد خائن و سودجو فکر می‌کنند که اگر نام استان را بد جلوه دهند به استان کمک می‌کنند در صورتی که صد درصد به ضرر استان خواهد بود و جز جلوگیری از توسعه استان ثمری ندارد.

استاندار کردستان در ادامه سخنان خود گفت: این سیاه‌بینی اولین تاثیری که بر استان خواهد داشت در حوزه اقتصادی و  کوچ سرمایه از استان و فرار سرمایه‌گذار خواهد بود که خود حرکتی در توسعه‌نیافتگی استان محسوب می‌شود.

وی ادامه داد: خوشبختانه استان کردستان در مسیر رشد و توسعه قرار گرفته است اما متاسفانه هیچ وقت و هیچ کس از کارهای خوب و موثری که برای استان صورت گرفته است چیزی نمی‌گوید که خود به نوعی منکر محسوب می‌شود.

مرادنیا در ادامه تصریح کرد: اگر در  دستگاه‌های اجرایی استان مشکلی وجود دارد عملکرد کارمند جزء تا مدیرکل آن اداره زیرسوال است که باید با این حرکت برخورد کنیم.

وی افزود: ما باید نقاط ضعفمان را کمتر کنیم و به نقاط قوت بیشتر توجه داشته باشیم.

استاندار کردستان تصریح کرد: در این شرایط خاص کشور در استان به جای آنکه به یکدیگر روحیه بدهیم و اعتمادسازی انجام دهیم متاسفانه دنبال تخریب یکدیگر هستیم آیا این ادامه راه شهدا و آرمان‌های شهدا نیست.

وی ادامه داد: اگر راه‌سازی ما در استان کند صورت می‌گیرید به دلیل مشکلی که در استان باتوجه به شرایط توپوگرافی منطقه داریم است و گرنه در جای جای استان پروژه‌های عمرانی فعال هستند و این نمی‌تواند مبنای عملکرد ضعیف دولت باشد.

مرادنیا خاطرنشان کرد: ۹۶ هزار هکتار زمین‌های کشاورزی استان بعد از چندین سال تخصیص آب گرفته است که خود نشانگر تلاش مدیران استانی است.

وی افزود: باید تصور بر این نشود که مدیران استانی کم‌کار هستند زیرا با توجه به کم و کاستی‌هایی که وجود دارد با تمام توان فعال عمل می‌کنیم.

استاندار کردستان گفت: با همتی که در مجموعه دولت استان وجود دارد امیدواریم بتوانیم برای توسعه استان قدمی بزرگ برداریم.

مرادنیا در پایان اظهار داشت: مدتی است که فضای مجازی ناجوانمردانه‌ای برای تخریب دولت وجود دارد که خوشبختانه در حال جمع‌شدن است.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد