تاریخ انتشار : چهارشنبه 5 تیر 1398 - 19:19
کد خبر : 58213

کشف بیش از ۳۰ کپسول کولر گازی خارجی/قاچاقچی کالا جریمه شد

کشف بیش از ۳۰ کپسول کولر گازی خارجی/قاچاقچی کالا جریمه شد

علی مبشری مدیر کل تعزیرات حکومتی فارس در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، اظهار کرد: ماموران انتظامی شهرستان ممسنی طی تعقیب و گریز، یک دستگاه خودروی زانیتا را که به طرز مشکوکی در جاده‌های این شهرستان در حال تردد بود متوقف کردند. وی ادامه داد: ماموران در بازرسی از

علی مبشری مدیر کل تعزیرات حکومتی فارس در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، اظهار کرد: ماموران انتظامی شهرستان ممسنی طی تعقیب و گریز، یک دستگاه خودروی زانیتا را که به طرز مشکوکی در جاده‌های این شهرستان در حال تردد بود متوقف کردند.

وی ادامه داد: ماموران در بازرسی از این خودرو تعداد ۳۵ کپسول کولر گازی خارجی کشف کردند که مراتب به ظن قاچاق توقیف و پرونده‌ای در این خصوص تشکیل شد.

مدیر کل تعزیرات حکومتی استان فارس اضافه کرد: یکی از شعب اداره تعزیرات حکومتی شهرستان ممسنی که رسیدگی به پرونده را به عهده داشت با احضار راننده زانتیا و بازجویی از وی به تحقیق پیرامون موضوع پرداخت که در بررسی‌های به عمل آمده و استعلام انجام شده از گمرک، قاچاق بودن محموله کشف شده مشخص شد.

مبشری تصریح کرد: متهم پرونده با حکم شعبه رسیدگی کننده به ضبط خودروی زانتیا و محموله کشف شده به نفع دولت و همچنین جریمه نقدی به میزان یک میلیارد ریال محکوم شد.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد