تاریخ انتشار : پنجشنبه 7 شهریور 1398 - 16:24
کد خبر : 62608

کشف کالای قاچاق در زنجان به ارزش ۱۰۰ میلیارد ریال

کشف کالای قاچاق در زنجان به ارزش ۱۰۰ میلیارد ریال

مرتضی ممیزی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: امسال ۲۵۴ پرونده قاچاق کالا به تعزیرات حکومتی استان زنجان وارد شده است که از این تعداد ۲۴۵ پرونده مختومه شده است. مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان با بیان اینکه ارزش ریالی پرونده‌های مختومه شده در حوزه قاچاق ۱۲۶ میلیارد و ۹۰۰ میلیون

مرتضی ممیزی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: امسال ۲۵۴ پرونده قاچاق کالا به تعزیرات حکومتی استان زنجان وارد شده است که از این تعداد ۲۴۵ پرونده مختومه شده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان با بیان اینکه ارزش ریالی پرونده‌های مختومه شده در حوزه قاچاق ۱۲۶ میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال بوده است، اضافه کرد: از این مبلغ ۳۴ میلیارد ریال وصول شده است.

وی از افزایش پرونده‌های قاچاق رسیده به تعزیرات حکومتی استان زنجان طی سال جاری خبر داد و افزود: امسال تعداد پرونده‌ها نسبت به ۵ ماهه نخست سال قبل حدود ۵۰ فقره افزایش یافته است.

ممیزی در ادامه از صدور ۲۰۲ حکم ضبط کالا در تعزیرات حکومتی استان زنجان خبر داد و اضافه کرد: همچنین در این مدت ۲۱ حکم ضبط خودروی حامل کالای قاچاق صادر شده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان همچنین از کشف ۳۹ محموله سیگار قاچاق خبر داد و گفت: این محموله‌ها در قالب ۴ میلیون نخ سیگار قاچاق به ارزش ۲۵ میلیارد ریال کشف شده است.

وی در ادامه از کشف ۳۰۴ هزار لیتر فرآورده نفتی قاچاق در زنجان به ارزش ۱۲ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال خبر داد و گفت: محموله‌های نفتی قاچاق کشف شده نیز ۳۹ فقره بوده است.

ممیزی در ادامه از کشف ۲۸ هزار ثوب البسه قاچاق در زنجان خبر داد و گفت: ارزش ریالی این میزان البسه ۱۱ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال بوده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان ارزش ریالی کل کالاهای قاچاق کشف شده در استان را ۹۹ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال اعلام کرد و افزود: بیشترین فراوانی کالاهای کشف شده مربوط به سیگار، فرآورده‌های نفتی و پوشاک است.

وی با اشاره به اهمیت مبارزه با قاچاق کالا به دلیل ضربه اقتصادی آن به اقتصاد اشاره کرد و افزود: با توجه به برنامه‌ریزی انجام شده متوسط زمان رسیدگی به پرونده‌های قاچاق در تعزیرات حکومتی استان زنجان ۲۱ روز است.

انتهای پیام/۷۳۰۰۵

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد