تاریخ انتشار : پنجشنبه 7 شهریور 1398 - 7:20
کد خبر : 62564

ساماندهی سامانه‌های مبارزه با قاچاق کالا و ارز تاپایان سال جاری

ساماندهی سامانه‌های مبارزه با قاچاق کالا و ارز تاپایان سال جاری

عبدالرضا رحمانی فضلی  وزیر کشور در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز، گفت: در بحث مبارزه با قاچاق کالا و ارز باید بحث سامانه‌ها را درست کنیم که این سامانه‌ها جزودستور کار اصلی ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز قرار دارد. او افزود: تا پایان سال ۹۸ زمانبندی شده که همه سامانه‌ها

عبدالرضا رحمانی فضلی  وزیر کشور در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز، گفت: در بحث مبارزه با قاچاق کالا و ارز باید بحث سامانه‌ها را درست کنیم که این سامانه‌ها جزودستور کار اصلی ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز قرار دارد.

او افزود: تا پایان سال ۹۸ زمانبندی شده که همه سامانه‌ها به هم متصل شوند وبه صورت مجموعه‌ای با هم کار کنند.

وزیر کشور گفت: اگر طبق قولی که به مادادند این کار عملیاتی بشود ۸۰ درصد قاچاق کالا وارز در کشور قابل کنترل خواهد بود وبقیه نیز که به صورت فیزیکی در مناطق ورودی است با قراردادن تجهیزات مناسب قابل کنترل خواهد بود.

وی گفت: این منطقه جزو مناطق کاملا امن ما محسوب می‌شود و ما هر آنچه که به منظور تامین امنیت لازم باشد در دستور کار قرار داده ایم.

وزیر کشور گفت:بحث امنیت مرز منجمله بحث انسداد و تجهیزات و کنترل الکترونیکی مرز جزو دستورات وزارت کشور هست و مناطق شرقی و غربی جزو اولویت‌های امنیت ماست که توجه خوبی الان دارد به انجا‌ها می‌شود.

وی گفت:منابع لازم از طریق صندوق توسعه تامین شده، نیرو‌ها تقویت شده و رصد مستمر صورت می‌گیرد.

 

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد