تاریخ انتشار : سه شنبه 5 شهریور 1398 - 9:48
کد خبر : 62424

پنج توزیع کننده مواد مخدر در خنداب دستگیر شدند

پنج توزیع کننده مواد مخدر در خنداب دستگیر شدند

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از روز سه شنبه  پایگاه خبری پلیس،سرهنگ «عبدالرضا جودکی» افزود: در تداوم برنامه های مبارزه با مواد مخدر  ماموران انتظامی وپلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی موفق شدند مقادیری انواع مواد مخدر را کشف کنند. وی افزود: در یکی از

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از روز سه شنبه  پایگاه خبری پلیس،سرهنگ «عبدالرضا جودکی» افزود: در تداوم برنامه های مبارزه با مواد مخدر  ماموران انتظامی وپلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی موفق شدند مقادیری انواع مواد مخدر را کشف کنند.

وی افزود: در یکی از این عملیات ها  ۱۴۵ گرم ماده مخدر از نوع مواد سنتی کشف شد و ۲ نفر در این رابطه  دستگیر و برای تکمیل تحقیقات به یگان انتظامی منتقل شدند.

این مقام انتظامی اظهار داشت: در عملیاتی دیگر ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان خنداب موفق به کشف مقدار ۲۳ گرم ماده مخدر از نوع شیشه و ۱۳۵ گرم هروئین ودستگیری ۳ نفر توزیع کننده مواد مخدر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان خنداب خاطرنشان کردند:در مجموع این عملیات ها مقدار ۳۰۳ گرم ماده مخدر صنعتی و سنتی کشف و پنج نفر خرده فروش مواد مخدر نیز دستگیر شدند که در این راستا پرونده قضایی تشکیل ومتهمان همراه با پرونده و مواد مکشوفه تحویل مقامات قضایی شهرستان شدند.

سرهنگ جودکی افزود: طرح های پلیس در مبارزه با معضل مواد مخدر با قاطعیت ادامه داد و لازم است شهروندان در همراهی و اجرای هر چه مطلوبتر در برخورد با قاچاقچیان و خرده فروشان مواد مخدر با ارایه گزارش ها و اطلاعات خود از طریق تلفن ۱۱۰ پلیس را در این مسیر حمایت و پشتیبانی کنند.

کشف ۴۵۰ میلیون ریال کالای قاچاق در عملیات پلیس شازند

فرمانده انتظامی شهرستان شازند گفت:  در ۲ عملیات پلیس در شهرستان شازند، مقدار ۴۵۰ میلیون ریال کالای قاچاق کشف و ۲ نفر دستگیر شدند.

سرهنگ «محمدعقیل سلگی» افزود: در تداوم طرح های عملیاتی پلیس در مبارزه با قاچاق کالا،  تیمی از ماموران انتظامی شهرستان یک دستگاه خودروی اتوبوس مسافربری حامل کالای قاچاق را متوقف کردند.

وی افزود: در بازرسی از این خودرو ۳۵۰ میلیون ریال پارچه پولکی قاچاق کشف و یکی از مسافران اتوبوس در این خصوص دستگیر شد.

این مقام انتظامی به دیگر عملیات پلیس شهرستان در توقیف یک دستگاه خودروی سواری حامل کالای قاچاق اشاره داشت و گفت:‌ در این عملیات یک دستگاه خودروی سواری حامل یک هزار و ۷۴۰ عدد لوازم منزل به ارزش تقریبی ۱۰۰ میلیون ریال توقیف و راننده خودرو دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان شازند اضافه کرد:‌ هر دو متهم دستگیر شده در این عملیات ها با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند.

استان مرکزی ۱۲ شهرستان و یک میلیون و ۴۴۰ هزار نفر جمعیت دارد.

۳۰۱۷/۶۰۱۳/

انتهای پیام

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد