تاریخ انتشار : چهارشنبه 23 مرداد 1398 - 11:11
کد خبر : 61436

افزایش ۱۱۲ درصدی کشفیات قاچاق کالا و ارز در فرودگاه های کشور

افزایش ۱۱۲ درصدی کشفیات قاچاق کالا و ارز در فرودگاه های کشور

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دیار آفتاب؛ سرهنگ حسن یاردوستی جانشین فرمانده پلیس فرودگاه های کشور امروز در مراسم تکریم و معارفه فرمانده پلیس فرودگاه اراک گفت: حفظ، گسترش، بالندگی و اقتدار دین و جامعه دین دار

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دیار آفتاب؛ سرهنگ حسن یاردوستی جانشین فرمانده پلیس فرودگاه های کشور امروز در مراسم تکریم و معارفه فرمانده پلیس فرودگاه اراک گفت: حفظ، گسترش، بالندگی و اقتدار دین و جامعه دین دار ما برگفته از فرهنگ شهادت است.

یار دوستی اظهار کرد: کشور ما در عرصه های مختلف به ابتکارات و ابداعات مختلف دست یافته و امروزه امنیت و اقتدار ملی کشور ما زبان زد خاص و عام است.

وی ادامه داد: با توجه به سال رونق تولید و تحقق آن در سایه امنیت، در ۴ ماه نخست سال جاری ، کشفیات پلیس فرودگاه های کشور در حوزه قاچاق کالا و ارز در حدود ۱۱۲ درصد افزایش داشته است.

جانشین فرمانده پلیس فرودگاه های کشور بیان کرد: این اقدامات ارزنده در سایه ارتقاء امنیت خطوط هوایی در سایه اهتمام کارکنان پلیس فرودگاه های کشور محقق شده است.

یاردوستی خاطرنشان کرد: حفاظت در فرودگاههای کشور یکی از وظایف پلیس است که ما در مجموعه پلیس فرودگاه های کشور بدنبال کسب رضایتمندی مردم و تامین امنیت خطوط هوائی و پرواز می باشیم.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد