تاریخ انتشار : جمعه 11 مرداد 1398 - 12:32
کد خبر : 60482

برنامه جدی دشمنان در ترویج فرهنگ بدحجابی و بی‌حجابی

برنامه جدی دشمنان در ترویج فرهنگ بدحجابی و بی‌حجابی

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایکنا از کرمان، حجت‌الاسلام سیدمحمود حسینی امام جمعه سیرجان در خطبه‌های نماز گفت: با هر اقدام دستگاه حاکمه آمریکا و شخص ترامپ، باطن شیطانی و نفاق آنان بیشتر آشکار می‌شود.وی افزود: این اقدام تحریم وزیر خارجه یک کشور آن هم

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایکنا از کرمان، حجت‌الاسلام سیدمحمود حسینی امام جمعه سیرجان در خطبه‌های نماز گفت: با هر اقدام دستگاه حاکمه آمریکا و شخص ترامپ، باطن شیطانی و نفاق آنان بیشتر آشکار می‌شود.
وی افزود: این اقدام تحریم وزیر خارجه یک کشور آن هم به بهانه اینکه وی سیاست‌های نظام و کشورش را به جهان مطرح می‌کند باید اعلام کرد که آمریکا شکست خورده میدان سیاست حتی در زمینه دیپلماسی است.
امام جمعه سیرجان بیان کرد: مقاومت در مقابل دشمنان لازمه اقتدار و پیروزی نهایی است و همین ایستادگی و مقاومت موجب عقب‌نشینی آمریکا از مواضع جنگ‌طلبانه خود شد وهمین مقاومت شکست و نابودی آمریکا و صهیونیست‌ها را رقم می‌زند.
حجت‌الاسلام حسینی تصریح کرد: مردم یمن نیز با همین ایستادگی و مقاومت آل سعود را از اقدام نظامی خود پشیمان کردند و طی یک هفته یمنی‌ها ۹ فروند پهباد سعودی را ساقط کردند و آل سعود به زودی تسلیم خواهد شد وبا شکستی مفتضانه به جنگ افروزی خود پایان خواهد داد.
امام جمعه سیرجان به برنامه جدی دشمنان در ترویج فرهنگ بدحجابی و بی‌حجابی و حمایت از آن اشاره و بیان کرد: تذکر لسانی نباید فراموش شود و ضرورت اجرایی دارد و در این زمینه هم پلیس با اقتدار وارد عمل شده است که باید قدردان نیروی انتظامی در حفظ حرمت‌ها و امنیت روانی مردم شد.
حجت‌الاسلام حسینی از رئیس قوه قضائیه مبنی بر دستور رسیدگی به پرونده‌های مفاسد اقتصادی خارج از نوبت قدردانی کرد و گفت: طی این مدت برای ۹۷۸ پرونده حکم صادر شده و مردم هم در این اقدام ابراز خرسندی و رضایت دارند.
انتهای پیام

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد