تاریخ انتشار : سه شنبه 8 مرداد 1398 - 22:06
کد خبر : 60281

رسیدگی به ۵۳۰۰ فقره پرونده در آذربایجان‌غربی

رسیدگی به ۵۳۰۰ فقره پرونده در آذربایجان‌غربی

 محمد اقوامی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه، با اشاره به آمار عملکرد چهار ماهه نخست اداره کل تعزیرات حکومتی آذربایجان‌غربی اظهار کرد: در این مدت در مجموع در سه بخش کالا و خدمات، بهداشت و درمان و نیز قاچاق کالا و ارز به تعداد پنج هزار و ۴۶۸ فقره پرونده به تعزیرات

 محمد اقوامی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه، با اشاره به آمار عملکرد چهار ماهه نخست اداره کل تعزیرات حکومتی آذربایجان‌غربی اظهار کرد: در این مدت در مجموع در سه بخش کالا و خدمات، بهداشت و درمان و نیز قاچاق کالا و ارز به تعداد پنج هزار و ۴۶۸ فقره پرونده به تعزیرات حکومتی استان وارد شده است.

وی تصریح کرد: در این رابطه به تعداد پنج هزار و ۳۹۰ فقره پرونده رسیدگی و در مجموع این پرونده‌ها مبلغ ۵۴۵ میلیارد و ۱۹۲ میلیون ریال محکومیت صادر شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان‌غربی افزود: علاوه بر آن، از این تعداد پرونده‌ها تعداد سه هزار و ۳۳۸ فقره مربوط به بخش کالا و خدمات، تعداد ۲۳۷ فقره پرونده مربوط به بخش دارو و درمان و تعداد یک هزار و ۸۹۳ فقره مربوط به پرونده‌های قاچاق کالا و ارز بود.

وی بیان کرد: شعب رسیدگی به جرایم قاچاق کالا و خدمات استان از سه هزار و ۳۳۸ فقره پرونده در این بخش، به تعداد سه هزار و ۳۰۷ پرونده رسیدگی و متهمان را علاوه بر ضبط کالا به نفع دولت به پرداخت ۶۷ میلیارد و ۵۸۳ میلیون و ۴۵۸ هزار و ۲۳۸ ریال جزای نقدی محکوم کردند.

اقوامی با اشاره به اینکه امسال میزان کالاهای ورودی در بخش کالا و ارز ۳۸ درصد نسبت به سال گذشته افزایش داشته است، اظهار کرد: در بخش کالا و ارز نیز از یک هزار و ۸۹۳ فقره پرونده وارده، به یک هزار و ۸۵۱ فقره پرونده رسیدگی و متخلفان را به پرداخت ۴۷۶ میلیارد و ۶۷۰ میلیون و ۹۷۹ هزار و ۴۱۵ ریال جزای نقدی محکوم کردند.

وی با اشاره به اینکه در بخش بهداشت و درمان ۴۶ درصد رشد نسبت به مشابه سال گذشته را شاهد هستیم، بیان کرد: همچنین در بخش بهداشت و درمان نیز از ۲۷۳ فقره پرونده وارده، به ۲۳۲ پرونده رسیدگی و متهمان را به پرداخت ۹۴۸ میلیون و ۳۸۶ هزار و ۱۷۰ ریال جزای نقدی محکوم کردند.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد