تاریخ انتشار : دوشنبه 7 مرداد 1398 - 9:29
کد خبر : 60187

کشف یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال کالای قاچاق در پاوه

کشف یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال کالای قاچاق در پاوه

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری فارس از کرمانشاه، سردار علی اکبر جاویدان ظهر امروز در جمع اصحاب رسانه، اظهار داشت: این مقدار کالای قاچاق با تلاس ماموران انتظامی پاوه در ارتفاعات صعب العبور شهر نودشه از توابع شهرستان پاوه کشف شد. وی افزود: در

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری فارس از کرمانشاه، سردار علی اکبر جاویدان ظهر امروز در جمع اصحاب رسانه، اظهار داشت: این مقدار کالای قاچاق با تلاس ماموران انتظامی پاوه در ارتفاعات صعب العبور شهر نودشه از توابع شهرستان پاوه کشف شد.

وی افزود: در این ماموریت پلیس نودشه پس از اطلاع از فعالیت عده ای قاچاقچی در مسیرهای صعب العبور کوهستانی، به منطقه اعزام شد و قاچاقچیان با مشاهده ماموران بار قاچاق خود را رها کرده و متواری شدند.

سردار جاویدان خاطرنشان کرد: در بازرسی از بارهای قاچاقچیان، ۳۰ هزار نخ سیگار، ۴ دستگاه سنگ فرزمینی، ۱۰ دستگاه دریل شارژی، ۱۲ دستگاه موتور جوش، ۲ هزار و ۶۴۰ عدد گل تزئینی، ۱۱۵ عدد اسپری خوشبو کننده، ۱۴ دستگاه سشوار و ۳۰۰ دست پوشاک زنانه قاچاق کشف شد.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: طبق نظر کارشناسان، ارزش محموله های قاچاق کشف شده به یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال می رسد.

وی همچنین از تلاش پلیس برای شناسایی و دستگیری قاچاقچیان متواری خبر داد و گفت: مبارزه با پدیده قاچاق یکی از مهمترین اولیویت هایی است که توسط پلیس کرمانشاه دنبال می شود.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد