تاریخ انتشار : چهارشنبه 2 مرداد 1398 - 11:57
کد خبر : 59694

۹۰۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در استان بوشهر توسط منطقه دوم دریایی سپاه کشف شد

۹۰۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در استان بوشهر توسط منطقه دوم دریایی سپاه کشف شد

– اخبار استانها – به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری تسنیم از بوشهر، محمد باغبان ظهر امروز در کمیسیون مبارزه با قاچاق کالای استان بوشهر با اشاره به تشکیل قرارگاه مبارزه با قاچاق کالا نیروهای مسلح در استان اظهار داشت: نیروی دریای سپاه در امر

– اخبار استانها –

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری تسنیم از بوشهر، محمد باغبان ظهر امروز در کمیسیون مبارزه با قاچاق کالای استان بوشهر با اشاره به تشکیل قرارگاه مبارزه با قاچاق کالا نیروهای مسلح در استان اظهار داشت: نیروی دریای سپاه در امر مبارزه با قاچاق در خلیج فارس فعال است که در این راستا به موفقیت‌های قابل توجهی دست یافته است.

وی از کشف ۹۰۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در خلیج فارس استان بوشهر خبر داد و گفت: در چهار ماه  نخست امسال با تلاش منطقه دوم نیروی دریایی سپاه ۹۰۰ هزار لیتر سوخت قاچاق از ۱۴ فروند شناور در حوزه دریا در مرحله فروش به کشورهای دیگر کشف و  متهمان تحویل مقامات قضایی استان بوشهر شده است.

معاون عملیات منطقه دوم نیروی دریایی سپاه از کشف مواد مخدر در دریا خبر داد و بیان کرد: در مدت یاد شده ۴۱۱ کیلو مواد مخدر از قاچاقچیان مسلح در دریا کشف و متخلفان دستگیر شده‌اند.

باغبان با اشاره به کشف کالای قاچاق توسط منطقه دوم نیروی دریایی سپاه خاطر نشان کرد: در ۴ ماه امسال در راستای مبارزه با کالای قاچاق، ۳۰۰ تا ۴۰۰ دستگاه ماینراستخراج ارز دیجیتال«بیت کوین»، انواع تبلت، گوشی و ساعت هوشمند از قاچاقچیان در دریا کشف شده است.

وی با بیان اینکه فعالیت در بخش کالا و ارز یک فعالیت اقتصادی است تاکید کرد: اگر دامنه این فعالیت به امنیت اقتصادی کشور مربوط باشد باید دقت بیشتری صورت گیرد که این امر برای کشور مشکل آفرین نشود.

۸۰۲ میلیارد تومان کالای قاچاق در استان بوشهر کشف شد بوشهر|مزرعه استخراج ارز دیجیتال«بیت کوین» در دشتستان شناسایی و کشف شد ۴۶ میلیون عدد قرص غیر مجاز ترامادول در بندر بوشهر کشف شد

معاون عملیات منطقه دوم نیروی دریایی سپاه با بیان اینکه مبارزه با قاچاق در دریا و خشکی متفاوت است تصریح کرد: با توجه به اینکه شیوه برخورد در خشکی با دریا متفاوت است تعیین شعبه تخصصی قضایی برای مقابله با جرایم قاچاق دریایی و تعیین شماره سه رقمی برای گزارش این نوع تخلف‌ها ضروری است.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد