تاریخ انتشار : چهارشنبه 2 مرداد 1398 - 11:29
کد خبر : 59690

۲ میلیارد ریال روغن موتور قاچاق در گنبد کاووس کشف شد

۲ میلیارد ریال روغن موتور قاچاق در گنبد کاووس کشف شد

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری برنا به نقل از پایگاه خبری پلیس سرهنگ محمود علی فر در تشریح خبر گفت: برابر اطلاع واصله مبنی بر نگهداری و فروش روغن موتور قاچاق توسط فردی در شهرستان، بررسی موضوع در دستور کار ماموران پلیس امنیت عمومی

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری برنا به نقل از پایگاه خبری پلیس سرهنگ محمود علی فر در تشریح خبر گفت: برابر اطلاع واصله مبنی بر نگهداری و فروش روغن موتور قاچاق توسط فردی در شهرستان، بررسی موضوع در دستور کار ماموران پلیس امنیت عمومی قرار گرفت.

وی افزود: در اجرای این ماموریت، ماموران پلیس امنیت عمومی با بررسی های همه جانبه و اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی محل نگهداری کالا توسط متهم شدند.

سرهنگ علی فر خاطرنشان کرد: پس از هماهنگی های قضائی، ماموران در عملیاتی غافلگیرانه متهم را دستگیر و در بازدید از محل نگهداری کالا توسط وی ۹ هزار و ۹۰۰ لیتر روغن موتور خارجی قاچاق کشف شد.

این مقام انتظامی با اشاره به معرفی متهم به مراجع قضائی خاطر نشان کرد: برابر اعلام کارشناسان ارزش ریالی کالای قاچاق کشف شده بالغ بر ۲ میلیارد ریال برآورد شده است.

فرمانده انتظامی گنبد با اشاره به اینکه مبارزه با قاچاق کالا اقدامی برای حفظ و استقرار امنیت در کشور است، از مردم خواست: برای حمایت از تولید ملی و اشتغال جوانان جامعه در مبارزه با قاچاق کالا و ارز با نیروی انتظامی همکاری کرده و هرگونه اطلاعات و اخبار را به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند.

 

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد