تاریخ انتشار : چهارشنبه 2 مرداد 1398 - 8:42
کد خبر : 59661

آیت‌الله صدیقی: ضرورت تولید برنامه‌هایی با موضوع امر به معروف در رسانه ملی

آیت‌الله صدیقی: ضرورت تولید برنامه‌هایی با موضوع امر به معروف در رسانه ملی

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری فارس؛ جواد شیخ اکبری مدیر شبکه قرآن و معارف سیما و حسین ظریف‌منش مدیرعامل بنیاد بین‌المللی غدیر با آیت‌الله صدیقی امام جمعه موقت تهران دیدار کردند. در این جلسه آیت‌الله صدیقی امام جمعه موقت تهران با اشاره به شأن

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری فارس؛ جواد شیخ اکبری مدیر شبکه قرآن و معارف سیما و حسین ظریف‌منش مدیرعامل بنیاد بین‌المللی غدیر با آیت‌الله صدیقی امام جمعه موقت تهران دیدار کردند.

در این جلسه آیت‌الله صدیقی امام جمعه موقت تهران با اشاره به شأن و جایگاه والا و مقدس حضرت امیرالمومنین علی (ع) گفت: ترویج امیرالمؤمنین (ع)، ترویج همه ادیان و همه انبیا است و الحمدلله هم شبکه قرآن و هم بنیاد غدیر محور ترویج این امر مبارک هستند.

رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر در ادامه با اشاره به اهمیت رسانه ملی در تبیین مسئله مهم امر به معروف و نهی از منکر به نقش محوری رسانه ملی و شبکه قرآن و معارف سیما در ترویج این فریضه مهم تأکید کردند. همچنین آیت‌الله صدیقی تهیه و تولید ویژه برنامه‌هایی برای ترویج مسئله امر به معروف و نهی از منکر را در رسانه ملی و شبکه قرآن خواستار شدند.

دبیرکل بنیاد بین‌المللی غدیر نیز با اشاره به در پیش بودن دهه غدیر، بر فعالیت همه دستگاه‌ها در این حوزه تأکید کرد و گفت: روزهای دهه غدیر نامگذاری شده است و از رسانه ملی می‌خواهیم ضمن تولید برنامه با محوریت هر روز، در راستای ترویج موضوع مهم ولایت اقدام کند.

در ابتدای این جلسه شیخ اکبری مدیر شبکه قرآن و معارف سیما، با اشاره به اینکه فصل جدید کاری این شبکه به صورت ویژه و خاص به مناسبت‌های مذهبی پرداخته خواهد شد، موضوع ولایت و امامت را از اولویت‌های برنامه‌سازی رسانه ملی دانست.

همچنین مدیر شبکه قرآن و معارف سیما موضوع امر به معروف را از اولویت‌های این شبکه تلویزیونی خواند و اظهار داشت: امر به معروف را از حیطه مسئولین شروع خواهیم کرد و دنبال آن هستیم که در دهه اول محرم شبکه قرآن به همراه یک شبکه معین به مباحث امر به معروف و نهی از منکر بپردازند.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد