تاریخ انتشار : یکشنبه 23 تیر 1398 - 16:46
کد خبر : 59278

کشف ۸۲ میلیارد ریال کالای قاچاق در بوشهر

کشف ۸۲  میلیارد ریال کالای قاچاق در بوشهر

بوشهر‌– خبرنگار کیهان‌: سرتیپ ولی‌الله رضایی‌نژاد‌، افزود: در راستای حمایت از تولیدکنندگان و زمینه‌سازی رونق تولید، مبارزه با قاچاق کالا در اولویت برنامه دریابانی قرار گرفته است.وی همچنین از متلاشی شدن باند کالاهای قاچاق در آب‌های ساحلی بوشهر خبر داد و بیان کرد: براساس رصد اطلاعاتی و اقدام عملیاتی مشترک با منطقه دوم نیروی دریایی

بوشهر‌– خبرنگار کیهان‌:

سرتیپ ولی‌الله رضایی‌نژاد‌، افزود: در راستای حمایت از تولیدکنندگان و زمینه‌سازی رونق تولید، مبارزه با قاچاق کالا در اولویت برنامه دریابانی قرار گرفته است.
وی همچنین از متلاشی شدن باند کالاهای قاچاق در آب‌های ساحلی بوشهر خبر داد و بیان کرد: براساس رصد اطلاعاتی و اقدام عملیاتی مشترک با منطقه دوم نیروی دریایی سپاه، نیروی انتظامی و دریابانی محموله بزرگ قاچاق در آب‌های بندر بوشهر کشف شد.
فرمانده دریابانی استان بوشهر خاطرنشان کرد: با انجام اقدامات عملیاتی هدفمند این محموله شامل گوشی تلفن همراه، سیگار برگ، تنباکو میوه‌ای، ساعت مچی هوشمند و تبلت بود که با تلاش نیروهای عمل‌کننده  این باند قاچاق کالا متلاشی شد.رضایی‌نژاد تصریح کرد: در جریان این عملیات، ضمن توقیف کالاهای قاچاق و یک فروند شناور، دو نفر دستگیر و تحویل مقامات قضایی بوشهرشدند. وی بیان کرد: براساس نظر کارشناسان ارزش این محموله قاچاق ۸۲ میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد