تاریخ انتشار : شنبه 22 تیر 1398 - 7:55
کد خبر : 59212

تجمع صیانت از حریم حجاب و عفاف در اردبیل برگزار شد

تجمع صیانت از حریم حجاب و عفاف در اردبیل برگزار شد

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایکنا از اردبیل، در این مراسم که روز گذشته، ۲۱ تیرماه برگزار شد، بانوان حضور گسترده‌ای داشتند و در صیانت از حجاب و عفاف و تکریم این سرمایه معنوی به‌عنوان اصلی‌ترین محور تکریم بنیان خانواده و زیربنای سلامت روحی و

تجمع صیانت از حریم حجاب و عفاف در اردبیل برگزار شدبه گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایکنا از اردبیل، در این مراسم که روز گذشته، ۲۱ تیرماه برگزار شد، بانوان حضور گسترده‌ای داشتند و در صیانت از حجاب و عفاف و تکریم این سرمایه معنوی به‌عنوان اصلی‌ترین محور تکریم بنیان خانواده و زیربنای سلامت روحی و روانی مسایل و موضوعات مطرح شد.

اله‌شکر عبدی، جانشین سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل با بیان اینکه استکبار جهانی بزرگترین هجمه خود را در کنار تضعیف مسائل اقتصادی با مسایل اعتقادی و فرهنگی قرار داده است، اظهار کرد: دشمن تلاش می‌کند تا به هر شکل ممکن نظام خانواده را با تهدید جدی روبه‌رو کند تا اصالت و هویت خانواده‌ها مخدوش شود.

وی با بیان اینکه در سال‌های اخیر و با هجمه و فشار رسانه‌ای و تبلیغی برخی ناهنجاری‌ها را در حوزه حجاب شاهد هستیم، بیان کرد: در تقویت باورهای مردم باید امر به معروف و نهی از منکر احیا شود تا تطهیر و سلامت جامعه رقم بخورد.

وی بیان کرد: ترویج‌ بی‌بندوباری، فساد و ایجاد تزلزل در بنیان خانواده هدفگذاری دشمن در یک حرکت خزنده و تدریجی است که اگر خانواده‌ها مراقبت بیشتری را در این حوزه در رفتار و منش فرزندان خود داشته باشند و نسبت به معرفی الگوهای برتر اقدام کنند نتایج سودمند به دست می‌آید.

عبدی با گرامیداشت حادثه تاریخی مسجد گوهرشاد و تودهنی تاریخی ملت ایران به رضاخان در کشف حجاب تصریح کرد: امروز به چنین حرکت انقلابی نیاز داریم تا استکبار جهانی از این ملت «نه» بزرگ را بشنود تا چهره‌هایی از بی‌حیایی و بی‌حجابی جای خود را به نکوداشت حرمت‌ها و ارزش‌ها بدهد.

در این مراسم آئینه‌دار، رئیس بسیج زنان استان اردبیل نیز با گرامیداشت هفته حجاب و عفاف گفت: با هدف تبیین ابعاد مختلف موضوع عفاف و حجاب کرسی‌های آزاداندیشی و همچنین برنامه‌های آموزشی و تبلیغی در فرهنگسرای پارک بانوان در حال اجراست که امیدواریم با یک حرکت تداوم‌بخش در این حوزه بتوانیم به پاسداری از حریم خانواده و حجاب و عفاف کمک کنیم.

وی افزود: بسیج زنان استان اردبیل تعامل خوبی را با ادارات و دستگاه‌های فرهنگی و آموزشی انجام داده تا ارتقای برنامه‌های آگاهی‌بخشی در این حوزه انجام شود.

در این تجمع که گروه‌ها و اقشار مختلف مردم به‌ویژه بانوان حضور داشتند بر حفظ حریم خانواده و همچنین اصالت حجاب و عفاف تأکید و از زنان و مردان خواسته شد تا در نکوداشت این امر الهی و انسانی کمر همت بسته و اجازه ندهند برخی آلودگی‌های اخلاقی و رفتارهای زننده در حوزه بی‌حجابی چهره جامعه را مکدر و نازیبا کند.

انتهای پیام

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد