تاریخ انتشار : جمعه 21 تیر 1398 - 10:32
کد خبر : 59175

مسؤولین اگر توان مقابله با بی‌حجابی ندارند، به حزب‌الله اجازه ورود به میدان بدهند

مسؤولین اگر توان مقابله با بی‌حجابی ندارند، به حزب‌الله اجازه ورود به میدان بدهند

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری فارس از ابرکوه، حجت‌الاسلام سید ابراهیمی حسینی در خطبه‌های نماز جمعه با اشاره به سالروز قیام خونین مردم و زائران حرم مطهر امام هشتم (ع) علیه کشف حجاب رضاخانی در سال ۱۳۱۴ اظهار کرد: بانوان مسلمان باید بدانند که

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری فارس از ابرکوه، حجت‌الاسلام سید ابراهیمی حسینی در خطبه‌های نماز جمعه با اشاره به سالروز قیام خونین مردم و زائران حرم مطهر امام هشتم (ع) علیه کشف حجاب رضاخانی در سال ۱۳۱۴ اظهار کرد: بانوان مسلمان باید بدانند که حجاب از ضروریات دین است و اگر کسی ضرورت دین را منکر شد، مرتد است و شخص مرتد چنانچه صریحاً منکر ضروریات دین شد محدورالدم است.

حجت‌الاسلام حسینی با بیان اینکه حجاب سرمایه معنوی برای جامعه دینی است اذعان کرد: حجاب یکی از آرمان‌های شهدای انقلاب و دفاع مقدس است که متفقا بر رعایت این مهم وصیت کرده‌اند. دشمنان این بی‌حجابی را به اسم آزادی برای شروع فحشا و منکر و بی‌بندوباری ترویج می‌کنند.

حسینی به بیانات امام خمینی (ره) پیرامون حجاب اشاره کرد و گفت: این مسامحه‌کاری مسئولین که از حدود ۲۰ سال قبل تحت عنوان توسعه سیاسی و آزادی شروع شد، اساساً ارزش‌های دینی و اجتماعی را هدف قرار داد.

امام‌جمعه ابرکوه تصریح کرد: هیچ‌یک از دولتمردان گذشته تاکنون عزم جزمی برای مقابله با بی‌بندوباری در کشور نداشتند تا اینکه امروز عده‌ای هتاک به راحتی به ریش اسلام، انقلاب، دین، عفاف و حجاب می‌خندند و آقایان هم همچون گذشته به فکر رأی گرفتن خودشان هستند.

وی با بیان اینکه امام و شهدا هرگز مسؤولین مسامحه‌کار، مجلسیان و نمایندگان بی‌خیال را نمی‌بخشند، خطاب به آنان گفت: اگر شما مرد مبارزه با بی‌حجابی و این عروسک‌های متحرک آمریکا و انگلیس نیستید، لااقل اجازه دهید حزب‌الله خودش وارد میدان شود.

رئیس شورای فرهنگ عمومی ابرکوه اضافه کرد: تا کی باید شاهد فسادهای اجتماعی باشیم و نیروهای ارزشی و انقلابی دست‌بسته باشند و خون‌دل بخورند؟ چراکه اگر هم فریاد زدند شما محکومشان می‌کنید!

برائت از مشرکین یکی از اهداف مهم حج

حسینی با اشاره به هفته حج، ابراز کرد: حج کنگره عظیم جهان اسلام و موهبتی الهی برای امت اسلام محسوب شده و دارای اهداف بلند سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی است که یکی از اهداف مهم آن، ناس آورد عظیم سیاسی برائت از مشرکین است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ابرکوه یادآور شد: برائت از مشرکین یعنی اینکه حجاج بر حکم قرآن باید به مسلمان اعلام کنند از سیطره حاکمیت یهود و نصاری که امروز تجسم عینی در اسرائیل و آمریکا دارد، خارج شوند.

شورای نگهبان اعتبار مجلس است

خطیب جمعه ابرکوه ضمن گرامیداشت سالروز تأسیس شورای نگهبان افزود: فقدان این نهاد اساساً موجب بی‌اعتباری مجلس می‌شود. مقام معظم رهبری شورای نگهبان را عماد ملت و دین و مایه اطمینان و سکینه قلوب مؤمنین و در حقیقت نبض نظام اسلامی بیان کردند.

وی به خاتمه مهلت ۶۰ روزه ایران به اروپا اشاره کرد و گفت: در پی عمل نکردن اروپا به تعهدات برجامی، ایران نیز گام دوم را در زمینه کاهش تعهدات برداشته که این روند در جهت حفظ برجام است نه از بین بردن آن‌که یکی از اهداف آمریکا است.

حسینی عنوان کرد: اگر گروه باقیمانده ۱+۴ به تعهد خود عمل نکند، خروج نهایی ایران از برجام صورت خواهد گرفت، مگر اینکه سه کشور اروپایی ثابت کنند که بدعهدی مذاکرات سال ۸۳ را نداشته، بحث موشکی را مطرح نکنند، با تحریم‌های آمریکا علیه ایران مقابله و فروش کامل نفت ایران را تضمین نمایند. از طرفی بانک‌های اروپایی نیز تجارت با ایران را تضمین کرده و در نهایت اروپا باید علیه آمریکا به خاطر نقض برجام قطعنامه صادر کنند.

رئیس مجمع بسیج شهرستان تأکید کرد: غربی‌ها که شاگرد آمریکایی‌ها هستند می‌خواهند یک بام و دو هوا عمل کنند و امروز هیاهو به راه می‌اندازند و می‌گویند ایران نباید تعهدات خود را نقض کند؛ اما به لطف خدا دیروز نشست شورای حکام جواب آنان را داد و به ایران حق داد که به صبر راهبردی خود پایان دهد و به مرحله مقاومت فعال ورود پیدا کند.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد