تاریخ انتشار : شنبه 14 مهر 1397 - 9:46
کد خبر : 43458

۲۷ انبار احتکاری در استان سمنان کشف شد

۲۷ انبار احتکاری در استان سمنان کشف شد

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری تسنیم از سمنان، بهروز اسودی در جلسه نظارت بر انبارهای استان اظهارداشت: مرحله دوم طرح ساماندهی انبارها در استان سمنان آغاز شده است و در این طرح باید انبار کالا از سوی صاحبان در سامانه ثبت شود، در غیراینصورت

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری تسنیم از سمنان، بهروز اسودی در جلسه نظارت بر انبارهای استان اظهارداشت: مرحله دوم طرح ساماندهی انبارها در استان سمنان آغاز شده است و در این طرح باید انبار کالا از سوی صاحبان در سامانه ثبت شود، در غیراینصورت جزء انبارهای احتکاری محسوب می‌شود.

وی از کشف ۲۷ انبار احتکاری و قاچاق کالا در استان سمنان خبرداد و گفت: در این انبارها انواع محصولات خانگی و کالاهای اساسی مردم احتکار شده بود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان با اشاره به محتویات انبارهای کشف شده گفت: این انبارها اقدام به احتکار کالاهای اساسی، لوازم‌یدکی، لوازم‌خانگی و تأسیسات و مصالح ساختمانی کرده بودند که از سوی بازرسان این سازمان کشف شد.

اسودی به میزان ارزش ریالی کالاهای احتکار شده در این انبارها اشاره کرد و افزود: ارزش ریالی کالاهای احتکار شده در این انبارها به ۱۴۷ میلیارد و ۳۶۳ میلیون ریال می‌رسد.

وی از ضبط این کالاهای احتکار شده خبر داد و گفت: پرونده این متخلفان و محترکان کالاهای اساسی به تعزیرات حکومتی ارجاع شده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان از اجرای طرح تشدید نظارت بر انبارها و واحدهای صنفی استان خبر داد و افزود: با هدف جلوگیری از نوسانات قیمت‌ها و کنترل بازار طرح تشدید مبارزه با احتکار و اخفا کالا در استان در حال اجرا است.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد