تاریخ انتشار : پنجشنبه 20 تیر 1398 - 14:23
کد خبر : 59088

دشمن از طریق بی‌اهمیت جلوه دادن حجاب و عفاف، قصد نفوذ فرهنگی دارد

دشمن از طریق بی‌اهمیت جلوه دادن حجاب و عفاف، قصد نفوذ فرهنگی دارد

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایکنا از زنجان، آیت‌الله علی خاتمی پنجشنبه ۲۰ تیرماه در دیدار فعالان عرصه عفاف و حجاب شهرستان زنجان، اظهار کرد: کمرنگ کردن حجاب و عفاف و از بین بردن بنیان خانواده از اهداف شوم دشمن است که باید مراقب آن‌ها

دشمن از طریق بی‌اهمیت جلوه دادن حجاب و عفاف، قصد نفوذ فرهنگی داردبه گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایکنا از زنجان، آیت‌الله علی خاتمی پنجشنبه ۲۰ تیرماه در دیدار فعالان عرصه عفاف و حجاب شهرستان زنجان، اظهار کرد: کمرنگ کردن حجاب و عفاف و از بین بردن بنیان خانواده از اهداف شوم دشمن است که باید مراقب آن‌ها باشیم.
وی به ریشه تاریخی شروع بدحجابی در ایران اشاره کرد و افزود: انعقاد قرارداد ۱۹ ماده‌ای میان وثوق‌الدوله با نخست ویز وقت انگلستان در سال ۱۳۱۹ میلادی وتصویب آن توسط مجلس شورای ملی و سنا سبب شد که علما و متدینین نسبت به این قرارداد استعماری، معترض شده و قیام کنند؛ نتیجه این قیام به لغو آن انجامید.
نماینده ولی‌‍‌فقیه در استان زنجان با اشاره به اینکه دشمن از چادر مشکی و کتاب قرآن هراس دارد، بیان کرد: دشمن با همه توان کار خود را می کند اما ما نیز باید با همه توان در صحنه حضور جدی‌تری داشته باشیم و به وظیفه و تکلیف خود به درستی عمل کنیم تا وعده الهی محقق شود.
وی بیانیه گام دوم انقلاب را نقشه راه کشور به‌ویژه جوانان امروز خواند و گفت: تاکنون دشمنان کاری از پیش نبرده‌اند و ملت ایران همچنان در مقابل آنان محکم و استوار ایستاده است و باید برای تحقق اهداف بیانیه گام دوم مصمم‌تر باشیم.
خاتمی یادآور شد: دشمنان قصد دارند آرام و خزنده، اهداف و برنامه‌های خود را پیاده کنند و تلاش وافر دارند تا فساد در میان جامعه و خانواده‌ها رخنه پیدا کند و سعی می‌کنند به هر طریق ممکن حجاب و عفاف را سست و ضعیف کنند.
وی با بیان اینکه دشمنان به دنبال ترویج زندگی اشرافی و بی‌بند و باری است، افزود: خانواده‌ها نباید از تربیت دینی فرزندان خود غافل شوند و باید یقین داشت که رواج بی‌عفتی و بی‌بند و باری و همچنین تبلیغات ناشایست از سوی سلطه‌طلبان، عمدتاً برای کشورهای جهان سوم است تا بلکه از این مسیر به اهداف و برنامه‌های شوم خود برسند.
انتهای پیام

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد