تاریخ انتشار : سه شنبه 19 اردیبهشت 1396 - 10:09
کد خبر : 5897

معلمان آمران به معروف و ناهیان از منکر در مدارس هستند/ از فرهنگیان و دبیران نمونه تجلیل شد

معلمان آمران به معروف و ناهیان از منکر در مدارس هستند/ از فرهنگیان و دبیران نمونه تجلیل شد

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا،به نقل از تفتان ما، حجت الاسلام اکبر نیری در مراسم تجلیل از معلمان خاش، اظهار کرد: راهنمایی و زحمات معلمان سبب رشد و تربیت دانش آموزان می شود و این معلمان انسان می سازند و

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا،به نقل از تفتان ما، حجت الاسلام اکبر نیری در مراسم تجلیل از معلمان خاش، اظهار کرد: راهنمایی و زحمات معلمان سبب رشد و تربیت دانش آموزان می شود و این معلمان انسان می سازند و در عرصه های مختلف کشور تاثیرگذار هستند.

وی با بیان اینکه معلمان دلسوز و فداکار در شهرستان خاش فعالیت دارند، تصریح کرد: تربیت و رشد نسل امروز، سربازان فردای انقلاب را در عرصه های سازندگی تحویل می دهند و باید به این مهم رویکردی ویژه داشته باشیم.

حجت الاسلام نیری خطاب به سرمایه داران و خیرین مدرسه ساز، گفت: سرمایه گذاری در نظام و حوزه آموزش و پرورش بسیار مهم و حائز اهمیت است چرا که اندیشه و شخصیت آینده سازان این مملکت در این حوزه شکل می گیرد و هراندازه که تلاش کنیم هنوز جای کار باقی است.

 

 

وی بیان کرد: مجهز شدن دانش آموزان و آینده سازان این مملکت به سلاح علم و دانش ضرورت و از واجبات امروز کشور است و دانش آموزان نقش بسیار مهمی در سنگر تعلیم و تعلم دارند و باید به آن ها توجه شود.

* مدیران و معلمان مهمترین عامل تحول در آموزش و پرورش هستند

فرماندار شهرستان خاش نیز در ادامه با بیان اینکه مدیران و معلمان مهمترین عامل تحول در آموزش و پرورش هستند، خاطرنشان کرد: دوران دبستان و ابتدایی بهترین زمان و فرصت جهت تحول در بین دانش آموزان است و معلمان پایه های ابتدایی و خصوصاً اول دبستان در رقم زدن سرنوشت دانش آموزان نقش مهمی دارند.

محمداکبر چاکرزهی بیان کرد: هیچ قشری در هیچ کشوری برتر و بالاتر از معلم نیستند چرا که آینده سازان و فرهیختگان جامعه آموزش یافته همین معلم عزیز و مهربان هستند و رسالتشان را در اخلاق محوری و اخلاق نشان می دهند.

 

 

وی با بیان اینکه دانش آموزان، معلمان خود را الگو قرار می دهند، افزود: امروز ایران اسلامی در زمره کشورهای بزرگ علمی شناخته شده و از جایگاه بسیار بالایی برخوردار است که این امتیاز را مرهون زحمات و تلاش های معلمان هستیم.

* معلمان و دبیران انسان ها را از جهالت به دانایی و ظلمت و تاریکی به روشنایی هدایت می کند

مدیر آموزش و پرورش شهرستان خاش نیز در ادامه، گفت: هفته معلم فرصت بسیار مغتنمی است جهت طرح مطالبات و مشکلات معلمان و فهم اینکه نظام اجتماعی چه نوع پشتیبانی باید از این جایگاه انجام دهد.

قاسم کوچکزایی با بیان اینکه تکریم معلمان یکی از سه اولویت اصلی ما در کنار ایجاد انگیزه در دانش آموزان و جلب مشارکت والدین است، خاطرنشان کرد: برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته تا براساس سنت هرساله دانش آموزان وخانواده‌های آنان وسایر مسوولان از معلمان مدارس تقدیر کنند.

وی اذعان کرد: معلمان پدران معنوی جامعه هستند و لذا نباید این معلمان دغدغه مالی داشته باشند و اگر حمایت شوند، بدون دغدغه خاطر با هدف ساختن نسلی پویا تلاش خواهند کرد.

 

 

کوچکزایی با بیان اینکه معلمان و دبیران انسان ها را از جهالت به دانایی و ظلمت و تاریکی به روشنایی هدایت می کند، اظهار کرد: ما وامدار معلمان خودمان هستیم و انسان به هر درجه ای از پست و مقام برسد، باید در برابر دبیران زحمت کش خود سر تعظیم فرو آورد.

گفتنی است؛ در این مراسم از تعدادی معلمان و دبیران تجلیل شد و همچنین از معلمان تربیت بدنی و مدارس امام موسی کاظم(ع)، صدیقه کبری(س)، نمونه و تیزهوشان این شهرستان نیز به صورت جداگانه در مراسمات مختلف قدردانی شد.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد