تاریخ انتشار : دوشنبه 17 تیر 1398 - 7:53
کد خبر : 58818

چه کالاهایی بیشترین سهم قاچاق را در استان کرمان به خود اختصاص داده‌اند؟

چه کالاهایی بیشترین سهم قاچاق را در استان کرمان به خود اختصاص داده‌اند؟

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایسنا، ارسلان میری امروز ۱۷ تیرماه در جلسه کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز در استانداری کرمان اظهار کرد: ۹۸۶ فقره پرونده وارده مربوط به قاچاق کالا در سه ماهه نخست امسال داشته ایم که بیش از ۸۵ درصد

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایسنا، ارسلان میری امروز ۱۷ تیرماه در جلسه کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز در استانداری کرمان اظهار کرد: ۹۸۶ فقره پرونده وارده مربوط به قاچاق کالا در سه ماهه نخست امسال داشته ایم که بیش از ۸۵ درصد افزایش را نسبت به مدت مشابه سال قبل نشان می دهد.

وی با اشاره به اینکه تعداد پرونده های مختومه حوزه قاچاق در تعزیرات نیز ۹۱ درصد افزایش داشته، افزود: محکومیت های پرونده های قاچاق کالا ۶۴ درصد افزایش داشته که بیش از ۶۲ میلیارد ریال محکومیت صادر و بیش از ۴۱ میلیارد ریال وصول شده که ۱۷۳ درصد افزایش را نشان می دهد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمان با بیان اینکه قاچاق نفت گاز، بنزین، نفت سفید، گوسفند، گاو و شتر، دارو و تجهزات پزشکی به ترتیب بیشترین سهم را در کالاهای قاچاق دارند افزود: برای جلوگیری از قاچاق دام، هرگونه نقل و انتقال دام بدون مجوز دامپزشکی ممنوع است.

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایسنا، “ابراهیم شهریاری” دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استانداری کرمان نیز در این جلسه گفت: قاچاق گندم تاکنون در استان کرمان مهار و اقدامات پیشگیرانه انجام شده است.

وی افزود: پیگیری هایی در زمینه توسعه ایست و بازرسی ها به منظور جلوگیری از ورود و خروج کالای قاچاق صورت گرفته و باید این ایستگاه ها توسعه یابند.

انتهای پیام

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد