تاریخ انتشار : دوشنبه 17 تیر 1398 - 4:54
کد خبر : 58761

اجتماع بزرگ مردمی «حافظان حریم خانواده» در بوشهر برگزار می‌شود

اجتماع بزرگ مردمی «حافظان حریم خانواده»  در بوشهر برگزار می‌شود

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری فارس از بوشهر، سرهنگ شهابی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: حجاب از ارزنده‌ترین نمودهای فرهنگی، اجتماعی در تمدن ایرانی، اسلامی است که پیشینه آن به قبل از ورود اسلام می‌رسد، اما در فرهنگ اسلامی به اوج تعالی

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری فارس از بوشهر، سرهنگ شهابی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: حجاب از ارزنده‌ترین نمودهای فرهنگی، اجتماعی در تمدن ایرانی، اسلامی است که پیشینه آن به قبل از ورود اسلام می‌رسد، اما در فرهنگ اسلامی به اوج تعالی و منتهای ارزش و اعتبارخودمی‌رسد.

فرمانده سپاه شهرستان بوشهر افزود: حجاب و عفاف پدیده مذهبی و ارزشی مهمی در تعالیم اسلامی است و توجه به زمینه‌های فرهنگی، اجتماعی به عنوان بستر آن بسیار شایسته و لازم است و اشاعه و تعمیق آن نیازمند آموزش‌های بنیادین و مداوم در خانواده، مدرسه، دانشگاه و اجتماع است.

سرهنگ شهابی گفت: بدیهی است که در کنار شرایط مساعد اجتماعی برای ارزش تلقی کردن و الگوپذیری این فرهنگ، نیازمند درونی و نهادینه شدن آن در وجود افراد است و بدون شک رسیدن به این هدف نیازمند مشارکت و توجه جدی همه نهادها و دستگاه‌ها به صورت مستمر و هدفمند است.

فرمانده سپاه شهرستان بوشهر ادامه داد: در همین خصوص این ناحیه در نظر دارد با همکاری شهرداری شهر بوشهر، حوزه علمیه خواهران و ستاد امر به معروف برنامه‌ای تحت عنوان اجتماع بزرگ مردمی حافظان حریم خانواده به مناسبت هفته عفاف و حجاب همزمان با جشن با شکوه دهه کرامت برگزار نماید.

وی با بیان اینکه مراسم اجتماع بزرگ مردمی حافظان حریم خانواده همزمان باجشن با شکوه دهه کرامت چهارشنبه  ۱۹ تیرماه با حضور مردم  در ساعت ۳۰/۲۰  در پارک شورا برگزار می‌شود، عنوان کرد: از همه مردم شهر بوشهر دعوت بعمل می‌آید که به همراه خانواده در این اجتماع بزرگ شرکت نمایند.

وی خاطرنشان کرد: نمایشگاهی تحت عنوان نمایشگاه حریم ریحانه در آن مکان با موضوعاتی از جمله ایستگاه کودکان به همراه نقاشی و برنامه های شاد و جذاب،ایستگاه بلوتوث،ایستگاه کتاب، غرفه فروش محصولات ایرانی اسلامی، ایستگاه مشاوره، ایستگاه عکاسی و… از ساعت ۱۹ الی ۲۳ همان روز دایر می‌باشد.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد