تاریخ انتشار : شنبه 15 تیر 1398 - 17:56
کد خبر : 58643

احتکار بیش از ۵۰۰ تن شکر توسط یک شرکت تولید آدامس

احتکار بیش از ۵۰۰ تن شکر توسط یک شرکت تولید آدامس

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری برنا؛ سردار عباسعلی محمدیان گفت: در پی دریافت گزارش‌های مردمی مبنی بر دپو مقادیر زیادی شکر در انباری در شهرک صنعتی اشتهارد، پیگیری موضوع در دستور کار پلیس آگاهی استان البرز قرار گرفت. وی اضافه کرد: مأموران در بازرسی

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری برنا؛ سردار عباسعلی محمدیان گفت: در پی دریافت گزارش‌های مردمی مبنی بر دپو مقادیر زیادی شکر در انباری در شهرک صنعتی اشتهارد، پیگیری موضوع در دستور کار پلیس آگاهی استان البرز قرار گرفت.

وی اضافه کرد: مأموران در بازرسی از داخل این انبار متروکه که مجوز تولید آدامس را داشته و بدون مجوز اقدام به انبار شکرهای دولتی کرده بود، مقدار ۲۲۸ تن شکر و در محوطه بیرون انبار نیز ۲۷۹ تن شکر دولتی کشف کردند.

سردار محمدیان با بیان اینکه در مجموع ۵۰۷ تن شکر احتکار شده دولتی از این انبار کشف شد، گفت: احتکار این شکرها با هدف افزایش قیمت و فروش خارج از عرف بازار انجام شده است.

فرمانده انتظامی استان البرز خاطرنشان کرد: بر اساس برآوردهای صورت گرفته، ارزش این مقدار شکر ۳۰ میلیارد ریال برآورد شده است و در این رابطه یک نفر دستگیر شد.

وی گفت: مردم هرگونه حمل و نگهداری کالای مشکوک به قاچاق، غیرمجاز و غیربهداشتی را از طریق تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ به مأموران طلاع دهند.

 

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد