تاریخ انتشار : دوشنبه 10 تیر 1398 - 20:28
کد خبر : 58405

۲۸۰ فقره پرونده گران‌فروشی و احتکار در استان بوشهر تشکیل شد

۲۸۰ فقره پرونده گران‌فروشی و احتکار در استان بوشهر تشکیل شد

– اخبار استانها – به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری تسنیم از بوشهر، رضا جمالی ظهرامروز در نشست ستاد تنظیم بازار بوشهر با تاکید بر نظارت مستمر بر قیمت کالا و خدمات اظهار داشت: در این زمینه برای بررسی و نظارت قیمت کالا و خدمات گشت‌های

– اخبار استانها –

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری تسنیم از بوشهر، رضا جمالی ظهرامروز در نشست ستاد تنظیم بازار بوشهر با تاکید بر نظارت مستمر بر قیمت کالا و خدمات اظهار داشت: در این زمینه برای بررسی و نظارت قیمت کالا و خدمات گشت‌های مشترک فعال شده است.

معاون بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر با اشاره به اینکه قیمت نگه‌داری انواع کالاها در سردخانه‌ها اعلام شده است گفت: قیمت مرغ در استان بوشهر ۱۱ هزار و ۵۰۰ تومان است که در برخی نقاط بین ۱۰ هزار ۸۰۰ تومان تا ۱۱ هزار و ۳۰۰ هزار تومان عرضه می‌شود.

جمالی از توزیع شکر با قیمت مصوب خبر داد و بیان کرد: توزیع شکر بر اساس سهمیه‌های تعیین شده در مراکز مختلف و شهرستان‌های ۱۰ گانه استان بوشهر از طریق بسته‌بندی عرضه می‌شود.

وی، با اشاره به نظارت مستمر برقیمت محصولات و کالاهای مختلف خاطر نشان کرد: نظارت مستمر بر قیمت مصالح ساختمانی از جمله شن، ماسه و سیمان مورد توجه قرار دارد.

معاون بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر با تاکید بر نظارت بر شهریه مهد کودک‌ها بر اساس شرایط تنظیم بازار تصریح کرد: برخورد قاطع با متخلفان اقتصادی و گران‌فروشان مورد توجه ویژه است که در این راستاگشت‌های مشترک بازرسی و نظارت در تمام اوقات قیمت‌ها را بررسی و متخلفان را شناسایی و معرفی می‌کنند.

جمالی با اشاره به ۱۶ هزار و ۶۰۰ بازرسی در سه ماه نخست امسال بیان کرد: در این مدت ۹۲۰ فقره پرونده تخلفات صنفی تشکیل و به تعزیرات حکومتی استان بوشهر ارسال شده است.

پرونده‌های تخلفات صنفی استان بوشهر ۱۸۰ درصد افزایش یافت ۳۱ فقره پرونده تخلف گرانفروشی برای عرضه کنندگان مرغ استان بوشهر تشکیل شد گشت‌های مشترک بازرسان با تعزیرات حکومتی در بوشهر افزایش یافت

وی افزود: از این تعداد 284 فقره  پرونده گران‌فروشی، کم‌فروشی و احتکارکالا بوده است.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد