تاریخ انتشار : یکشنبه 9 تیر 1398 - 16:35
کد خبر : 58339

حوادث کوتاه از کشور

حوادث کوتاه از کشور

        قاچاق سوختزاهدان- خبرنگار کیهان: جانشین فرمانده انتظامی زاهدان از کشف قاچاق سوخت در این شهرستان خبر داد.حبیب رازدار اظهار کرد: یکی از تیم‌های کلانتری ۱۳ هنگام گشت‌زنی در سطح شهر زاهدان به دو دستگاه کامیون تانکردار مشکوک که پس از متوقف کردن خودروها در بازرسی از آن ۴۴ هزار لیتر نفت کوره قاچاق

    
    قاچاق سوخت
زاهدان- خبرنگار کیهان: جانشین فرمانده انتظامی زاهدان از کشف قاچاق سوخت در این شهرستان خبر داد.
حبیب رازدار اظهار کرد: یکی از تیم‌های کلانتری ۱۳ هنگام گشت‌زنی در سطح شهر زاهدان به دو دستگاه کامیون تانکردار مشکوک که پس از متوقف کردن خودروها در بازرسی از آن ۴۴ هزار لیتر نفت کوره قاچاق کشف کردند.
وی خاطرنشان کرد: افراد متخلف پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مقام قضائی معرفی شدند.
خوراک دام قاچاق
قزوین- خبرنگار کیهان: فرمانده انتظامی استان از کشف خوراک دام خارج از شبکه توزیع و قاچاق در قزوین خبر داد.
سرتیپ «مهدی حاجیان» گفت: ماموران گشت پلیس مبارزه با قاچاق کالا و ارز اداره آگاهی استان حین گشت‌زنی در محور «قزوین- تاکستان» به دو کامیون ولوو مشکوک و آنها را متوقف کردند.
وی افزود: ماموران در بازرسی از این دو کامیون، بالغ بر ۵۰ تن ذرت خوراک دام خارج از شبکه توزیع کشف و دو نفر را در این خصوص دستگیرکردند.
وی با‌ اشاره به ارزش تقریبی ۲ میلیارد ریالی کالای کشف شده برابر اعلام کارشناسان یاد آور شد: متهمان پس از تکمیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.
واژگونی خودرو
همدان- خبرنگار کیهان: رئیس ‌پلیس راه استان همدان از مرگ یک کودک هفت ساله در اثر واژگونی خودروی پراید خبر داد.
سرهنگ رضا عزیزی گفت: خودروی پراید در محور همدان- سنندج واژگون که در این حادثه دو کودک شش و هفت ساله که در قسمت عقب خودرو سوار بودند به علت نبستن کمربند ایمنی مجروح که پسر هفت ساله به علت شدت جراحات فوت کرد.
وی علت این سانحه را عدم توانایی راننده در کنترل وسیله نقلیه و عدم توجه به جلو ذکر کرد.
توقیف شناور حامل مشروب
بوشهر- فارس: فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه در بوشهر گفت: با همکاری اداره کل اطلاعات استان بوشهر و نیروی دریایی در منطقه دوم سپاه، یک محموله مشروبات الکلی شامل ۱۴۵۰ شیشه و قوطی از انواع مشروبات الکلی در آب‌های استان بوشهر توقیف شد.
سرتیپ رمضان زیراهی، افزود: این محموله که شامل ۲۴۰ کارتن شش‌تایی که در مجموع هزار و ۴۵۰ شیشه و قوطی از انواع مشروبات الکلی بود، به شیوه‌ ماهرانه‌ای در مخزن سوخت یک فروند لنج باری جاسازی شده بود که قبل از رسیدن به مقصد و تخلیه توقیف شد.
وی اضافه کرد: در این رابطه شش نفر دستگیر شدند.
سیل مرگبار
ارومیه- فارس: فرماندار خوی گفت: سه نفر بر اثر بارش باران و سیلاب ناگهانی حاصل از آن در بخش قطور خوی جان باختند.
سیدمحمد عابدی افزود: بر اثر بارش باران و سیلاب ناگهانی حاصل از آن سه نفر از جمله دو زن که یکی از آنها باردار بوده و یک پسر بچه، جان خود را از دست دادند.
وی افزود: این افراد برای استفاده از چشمه‌های آب گرم موجود در بخش قطور خوی به صورت خانوادگی به این منطقه رفته و در زیر یکی از پل‌های رودخانه قطور اتراق کرده بودند که با آغاز بارش و جاری شدن سیل ناگهانی گرفتار سیلاب شدند.
انهدام باند کیف‌قاپ
کرمانشاه-  مهر: فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه از دستگیری اعضای یک باند کیف‌قاپ توسط ماموران پلیس خبر داد.
سرهنگ حسین براری اظهار داشت: مأموران کلانتری ۱۸ سجادیه در تحقیقات خود متوجه شدند کیف‌قاپی توسط یک خودروی پژو پارس با ۳ سرنشین انجام می‌شود و پس از ردیابی آن در شهرک بسیج، به سرعت عازم محل شدند.
وی گفت: متهمان با مشاهده پلیس ضمن بی‌توجهی به دستور ایست صادر شده اقدام به فرار کردند اما در نهایت مأموران کلانتری با شلیک ۳ تیرهوایی و یک تیر به لاستیک عقب خودرو، آن را متوقف و هر سه سرنشین را دستگیر کردند.
وی عنوان کرد: مأموران کلانتری در بازرسی‌های صورت داده از خودروی متهمان، ۲ قبضه اسلحه و ۱۲ عدد فشنگ‌پران، یک تیغه شمشیر و یک جفت پلاک کشف کردند.
کشف سکه‌های قدیمی
کرمانشاه- خبرگزاری صدا و سیما: فرماندار سرپل ذهاب گفت: در هنگام پی کنی یک واحد زلزله‌زده در سر‌پل‌ذهاب ده‌ها سکه قدیمی طلا کشف شد.
جمالی‌نیا افزود: کارگران در یکی از محلات سرپل‌ذهاب به نام محله ساحلی هنگام پی‌کنی یک واحد زلزله‌زده تعدادی عتیقه (سکه) را کشف کردند و بلافاصله موضوع را با میراث‌فرهنگی درمیان گذاشته و در حال حاضر کارشناسان مشغول کاوش محل هستند تا به زوایای بیشتر از ماجرا پی ببرند.
وی افزود: براساس گفته‌های اولیه مسئولان میراث فرهنگی سرپل ذهاب سکه‌ها متعلق به دوره‌ اشکانی است، اما مستندات باید بررسی و نظر قطعی در مراحل بعدی کاوش و جست‌وجو اعلام شود.
جمالی‌نیا ضمن ‌اشاره به یافتن ‌اشیاء عتیقه گفت: در این جست‌وجو تاکنون ۳۹ عدد سکه عتیقه پیدا شده است.
 انفجار بر اثر نشت گاز
خرم‌آباد- ایرنا: مسئول آتش‌نشانی شهرستان سلسله گفت: نشت گاز در یک واحد ساختمانی منجر به تخریب ساختمان و سوختگی شدید دختر جوان خانواده شد.
امین سیفی افزود: در پی نشت گاز در طبقه اول یک واحد ساختمانی ۲ طبقه در خیابان انقلاب الشتر، دختر جوان خانواده که تنها عضو حاضر در طبقه اول این واحد مسکونی بود، بی‌خبر از نشت شدید گاز در خانه، قصد روشن کردن کولر را داشت که با زدن کلید، خانه منفجر شد.
وی با ‌اشاره به تخریب ۶۰ درصدی این واحد مسکونی، عنوان کرد: در این حادثه دختر جوان خانواده دچار سوختگی شدید شد که به مرکز استان منتقل و از آنجا به اصفهان اعزام شده است.
توقیف خودروی حامل قاچاق
مشهد- خبرگزاری صدا و سیما: فرمانده انتظامی شهرستان فریمان گفت: یک دستگاه خودرو سواری سمند که حاوی مقادیر قابل توجهی کالای قاچاق بود، شناسایی و توقیف شد.
سرهنگ جواد خرسند گفت: ماموران کلانتری مرکزی این فرماندهی در محور فریمان به مشهد، به این خودرو مشکوک شدند که پس از بازرسی از خودرو شش طاقه پارچه، ۳۴ عدد پالتوی زنانه، ۴۰۶ عدد ساعت مچی خارجی و ۹۰ کیلوگرم مغز بادام قاچاق کشف کردند.
وی ارزش کالای مکشوفه را ۵۰۰ میلیون ریال برآورد کرد و افزود: در این رابطه یک متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده مقدماتی تحویل مراجع قضایی شد.
قاچاق سوخت
سرویس شهرستانها: جانشین فرمانده انتظامی هرمزگان گفت: ۸۰ هزار لیتر سوخت قاچاق به ارزش پنج میلیارد و ۶۸۰ میلیون ریال در شهرستان بندرلنگه کشف شد.
سرهنگ عباسعلی بهدانی فرد افزود: درپی دریافت خبری مبنی بر اینکه قاچاقچیان در روستای بندری حسینه شهرستان بندرلنگه اقدام به انباشت سوخت در چند نقطه از روستا نموده و قصد انتقال آن را دارند پیگیری موضوع در دستور کار قرار گرفت.
وی بیان داشت: ماموران پس از شناسایی محل‌های انباشت سوخت، به منطقه اعزام و در بازرسی از آن مکان ۸۰ هزار لیتر سوخت قاچاق کشف کردند.
جانشین فرمانده انتظامی هرمزگان یادآور شد: در این رابطه شش دستگاه خودرو نیسان، سه دستگاه پمپ و۶۰ متر شلنگ و لوله انتقال سوخت توقیف شد.
قاچاق سوخت
زاهدان- خبرنگار کیهان: جانشین فرمانده انتظامی زاهدان از کشف قاچاق سوخت در این شهرستان خبر داد.
حبیب رازدار اظهار کرد: یکی از تیم‌های کلانتری ۱۳ هنگام گشت‌زنی در سطح شهر زاهدان به دو دستگاه کامیون تانکردار مشکوک که پس از متوقف کردن خودروها در بازرسی از آن ۴۴ هزار لیتر نفت کوره قاچاق کشف کردند.
وی خاطرنشان کرد: افراد متخلف پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مقام قضائی معرفی شدند.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد