تاریخ انتشار : یکشنبه 9 تیر 1398 - 10:19
کد خبر : 58331

ارتباط کاندیدای انتخابات وزنه‌برداری با قاچاق کالا؟

ارتباط کاندیدای انتخابات وزنه‌برداری با قاچاق کالا؟

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از مشرق، انتخابات ریاست فدراسیون وزنه برداری ۱۶ تیر ماه در هتل المپیک تهران برگزار می‌شود. این انتخابات نیز مانند سایر انتخابات، با حواشی و اخبار عجیبی همراه است؛ اما رفتارهای یک کاندید، کلکسیونی از تخلفات را به نمایش گذاشته. بیشتر

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از مشرق، انتخابات ریاست فدراسیون وزنه برداری ۱۶ تیر ماه در هتل المپیک تهران برگزار می‌شود. این انتخابات نیز مانند سایر انتخابات، با حواشی و اخبار عجیبی همراه است؛ اما رفتارهای یک کاندید، کلکسیونی از تخلفات را به نمایش گذاشته.

بیشتر بخوانید:

اهدای میله‌های وزنه‌برداری به هیئت‌ها در آستانه انتخابات پول کثیف در انتخابات وزنه برداری! در آخرین مورد، این کاندید به برخی از استان‌ها عنوان داشته که اگر در انتخابات پیروز شود، به آنها میله و وزنه‌های ساخت شرکت الیکو را می‌دهد. اینکه این پیشنهاد چرا در یک ماه اخیر یاد این کاندید افتاده و در سالهای قبل چه کرده، چرا این موضوع را گروگان رای قرار داده، پشتوانه مالی این وعده‌ها چیست، این هزینه‌ها را با چه عادی بعدی صورت خواهند داد و …، موضوعاتی است که در آینده بدان خواهیم پرداخت و هر ذهن بی طرف و مستقلی را با پرسش و ابهام مواجه می‌کند اما نقطه حائز اهمیت، در ادامه ماجراست. براساس ابلاغ ریاست جمهوری، هرگونه واردات امکانات و تجهیزات ورزشی خارج از کشور، ممنوع بوده و در شرایط کنونی، فقط در قالب قاچاق امکان پذیر است. حال سوال این است که این کاندید چگونه وعده دادن تجهیزات الیکو را می‌دهد و قرار است چگونه یک اقدام محال قانونی را انجام دهد؟ پاسخ این سوال را در دو فرض می‌توان دید؛ دروغگویی این شخص که در موارد متعددی اثبات شده یا همکاری و ارتباط با مافیا قاچاق در کشور که داستانی مفصل دارد! دادن این وعده، در این حال قابل ارزیابی است که رمزگشایی از بسیاری ناگفته‌ها می‌کند. پیدا کردن پاسخ برای این موضوع مبهم و رسیدن به جواب در این دو راهی، می‌تواند راهگشای اذهان بسیاری باشد که درباره انتخابات فدراسیون وزنه برداری فعال هستند و در پی حقیقت می‌گردند.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد