تاریخ انتشار : یکشنبه 2 تیر 1398 - 7:47
کد خبر : 57986

کاهش طلاق در شهرستان قرچک در سال ۹۷

کاهش طلاق در شهرستان قرچک در سال ۹۷

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایسنا، حجت الاسلام محمدجواد مرتضیئان در نشست خبری مسئولین ارشد قضائی شهرستان قرچک که صبح یکشنبه با حضور خبرنگاران و اصحاب رسانه برگزار شد، بیان کرد: ایام هفته قوه قضائیه یادآور دلاورمردی های شهید بهشتی و یاران ایشان است و

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایسنا، حجت الاسلام محمدجواد مرتضیئان در نشست خبری مسئولین ارشد قضائی شهرستان قرچک که صبح یکشنبه با حضور خبرنگاران و اصحاب رسانه برگزار شد، بیان کرد: ایام هفته قوه قضائیه یادآور دلاورمردی های شهید بهشتی و یاران ایشان است و یاد ایشان را گرامی می‌داریم و لازم است این هفته را به همه همکاران در حوزه قوه قضائیه تبریک بگوییم.

مرتضائیان در ادامه با اشاره به سوره حجرات افزود: در این آیه به همه ما مسلمانان یادآور می‌شود که اگر فاسقی برای شما خبری آورد، نباید بدون تحقیق بپذیریم و ابتدا باید بررسی و درست آزمایی کنیم و سپس آن خبر به زبان بیاوریم و نکند با انتشار اخبار کذب سبب ضرر و خسارت به کسی شوید.

وی با بیان اینکه اصحاب رسانه در اهمیت این قشر و خبررسانی نقش مؤثری به دوش شما قرار داده شده است و همه شما واقفید که امروز که عصر ارتباطات و خبر است، نظام سلطه جهانی و رسانه غرب تحت نفوذ رسانه‌های صهیونیستی قرار دارد و در این زمینه همه تلاش خود را می‌کند تا مردم را نسبت به انقلاب و اسلام بدبین کند و در واقع القا ناامیدی و یاس در مردم به نظام اسلامی هدف نظام سلطه و شبکه خبری غرب است و چیزی که همه ما باید مواظب باشیم این است که خواسته و یا ناخواسته در دام و فریب مغرضانه رسانه‌های غرب نیافتیم و مقابل انقلاب اسلامی قرار نگیریم.

مرتضائیان اظهار کرد: دستگاه قضائی کشور ما با همه کشورها متفاوت است چرا که دستگاه قضائی ما در عالی‌ترین درجه قرار دارد و رسالت این دستگاه رسیدگی عادلانه به شکایت‌ها است.

رئیس دادگستری قرچک در ادامه با بیان آماری از پرونده‌های حوزه قضائی شهرستان گفت: ورودی پرونده‌های ما در شهرستان قرچک نسبت به یک سال گذشته افزایش یافته است و مجموعه ورودی ۴۳ هزار پرونده در دادگستری و دادگاه شهرستان قرچک موجود است و خروجی این پرونده ۴۱ هزار پرونده بوده است.

رئیس دادگستری شهرستان قرچک گفت: بیشترین جرایم در شهرستان قرچک سرقت بوده است که ۴ هزار پرونده وجود دارد و خوشبختانه آمار طلاق در شهرستان قرچک در سال ۹۷ کاهش پیدا کرده است.

مرتضائیان خاطر نشان کرد: یکی از دستوراتی که آیت الله رئیسی ریاست قوه قضائیه به آن خیلی تاکید دارند، کاهش طلاق و کاهش جرایم است و شهرستان قرچک در استان تهران، رتبه نخست را در شورای پیشگیری وقوع جرم به خصوص در اجرا طرح پویش پیشگیری از خشونت کسب کرده است.

رئیس دادگستری شهرستان قرچک تصریح کرد: قوه قضائیه در تمامی مراحل به دستگاه‌های اجرایی کمک می‌کند و دستگاه قضائی نمی‌تواند نسبت به مشکلات مردم به خصوص مشکلات اقتصادی بی تفاوت باشد.

انتهای پیام

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد