تاریخ انتشار : پنجشنبه 19 فروردین 1400 - 14:48
کد خبر : 105447

کشف ۳ میلیاردی کالای قاچاق

کشف ۳ میلیاردی کالای قاچاق

 به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سرهنگ “علی، ولی پور گودرزی” بیان داشت: شانزدهم فرودین ماه در پی دریافت گزارشی کارآگاهان از دپو و جمع آوری مقادیر فراوانی کالای قاچاق در ساختمان مسکونی در شرق تهران قرار گرفتند. وی عنوان کرد: تیمی

 به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سرهنگ “علی، ولی پور گودرزی” بیان داشت: شانزدهم فرودین ماه در پی دریافت گزارشی کارآگاهان از دپو و جمع آوری مقادیر فراوانی کالای قاچاق در ساختمان مسکونی در شرق تهران قرار گرفتند.
وی عنوان کرد: تیمی از کارآگاهان به نشانی اعلامی اعزام و مشاهده کردند که محموله‌ای از کالا‌ها در محل تخلیه و فردی در حال جابجایی و انتقال این اموال به داخل ساختمان است.
رئیس پلیس امنیت اقتصادی ابراز داشت: در تحقیقات پلیسی مشخص شد که مالک ساختمانی محل سکونتش را تبدیل به انبار کالا کرده است، ادامه داد: با هماهنگی‌های قضائی از محل بازدید و مقادیری کالا از پوشاگ، کفشف مواد غذایی کشف شد.
این مقام انتظامی تصریح کرد: متهم در بررسی‌های اولیه اظهار داشت که در یکی از کشور‌های همجوار سکونت دارد و به دفعات مختلف این کالا را به داخل کشور انتقال داده است.
وی ادامه داد: در بررسی‌های بیشتر ۵۳۶ ثوب البسه، ۶۹ عدد کیف، ۱۴۱ جفت کفش، ۶۸۹ عدد لوازم آرایشی و بهداشتی، ۴ عدد روتختی، ۲۰ بسته پودر خوراکی، ۶۰ بسته آدامس، ۴۱ عدد لوازم آشپزخانه کشف شد.
سرهنگ گودرزی با اشاره به اینکه در این رابطه یک متهم دستگیر شد، افزود: کارشناسان ارزش ریالی اموال کشف شده را ۳ میلیارد ریال برآورد کرده اند.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد