تاریخ انتشار : شنبه 1 تیر 1398 - 4:50
کد خبر : 57879

آدامس‌های خارجی در بوکان جویده نشد/کشف کالای قاچاق

آدامس‌های خارجی در بوکان جویده نشد/کشف کالای قاچاق

مجید محبعلی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه با اشاره به مهم‌ترین کشفیات انجام شده در بوکان اظهار کرد: ماموران انتظامی بوکان در حال انجام وظیفه خود مبنی بر کنترل عبور و مرور خودروهای در حال حرکت در محور سقز-بوکان، به یک دستگاه وانت‌-پیکان عبوری در این مسیر مشکوک شدند. وی با بیان

مجید محبعلی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه با اشاره به مهم‌ترین کشفیات انجام شده در بوکان اظهار کرد: ماموران انتظامی بوکان در حال انجام وظیفه خود مبنی بر کنترل عبور و مرور خودروهای در حال حرکت در محور سقز-بوکان، به یک دستگاه وانت‌-پیکان عبوری در این مسیر مشکوک شدند.

وی با بیان اینکه این خودرو پس از ظن ماموران انتظامی مورد بازجویی قرار گرفت، افزود: در بازجویی‌های به عمل آمده از این خودرو ۱۶ هزار و ۲۰۰ عدد آدامس، ۶۸۰ قوطی آب‌میوه، ۲۷۰ کیلوگرم زغال، ۳۶۰ بطری آب‌لیمو و ۲۸ کیلو نبات خارجی کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی بوکان با اشاره به کشف پنج عدد تلویزیون و دو عدد زودپز در ایستگاه شهید رجایی بوکان ادامه داد: این کالاهای قاچاق با هوشیاری نیروهای انتظامی از یک دستگاه پژو ۴۰۵ کشف و ضبط شد.

وی ارزش ریالی این کالاهای قاچاق مکشوفه را ۳۲۰ میلیون ریال برشمرد و عنوان کرد: دو متهم در این ارتباط دستگیر و پس از تشکیل پرونده مقدماتی به منظور سیر مراحل قانونی راهی زندان شدند.

محبعلی همچنین از کشف یک کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک در بوکان خبر داد و گفت: در این ارتباط دو نفر دستگیر شدند و یک دستگاه خودروی سواری نیز توقیف و به پارکینگ نیروی انتظامی انتقال داده شد.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد