تاریخ انتشار : دوشنبه 27 خرداد 1398 - 10:13
کد خبر : 57513

کشف بیش از ۹ میلیارد ریال کالای قاچاق در مرزهای آذربایجان‌غربی

کشف بیش از ۹ میلیارد ریال کالای قاچاق در مرزهای آذربایجان‌غربی

فردین پیری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه، اظهار کرد: در راستای مبارزه بی‌امان با قاچاق کالا، ماموران هنگ مرزی ارومیه در حین گشت‌زنی توانستند کاروان قاچاق کالا را در مناطق صعب‌العبور مرزی در حین ورود به کشور شناسایی و آن را توقیف کنند. وی افزود: در این عملیات ماموران مرزبانی موفق شدند

فردین پیری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه، اظهار کرد: در راستای مبارزه بی‌امان با قاچاق کالا، ماموران هنگ مرزی ارومیه در حین گشت‌زنی توانستند کاروان قاچاق کالا را در مناطق صعب‌العبور مرزی در حین ورود به کشور شناسایی و آن را توقیف کنند.

وی افزود: در این عملیات ماموران مرزبانی موفق شدند ۱۹۷ طاقه پارچه، سه هزار و ۲۸ ثوب البسه، ۳۰ قطعه خودرویی قاچاق را کشف و در این رابطه ۱۸ راس دواب را توقیف کنند.

سرپرست مرزبانی آذربایجان‌غربی با اشاره به ارزش ۹ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریالی اقلام مکشوفه خاطرنشان کرد: در این عملیات قاچاقچیان با مشاهده سرعت عمل و تیزبینی ماموران با استفاده از تاریکی شب و موقعیت جغرافیایی منطقه فرار کرده و از صحنه متواری شدند که شناسایی و دستگیری آنها در دستور کار ماموران مرزبانی قرار دارد.

کشف بیش از یک و نیم میلیارد ریال ارز قاچاق در گمرک مرزی بازرگان آذربایجان غربی

وی در ادامه گفت: در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز مرزبانان مستقر در پست کنترل گمرک مرزی بازرگان هنگ ماکو در کنترل ورود و خروج مسافران، توانستند مقادیر قابل توجهی ارز قاچاق را کشف کنند.

وی افزود: ماموران مرزی حین کنترل مسافران ۳۷ هزار و ۲۰۰ دلار و ۱۱ هزار و ۸۰۰ لیر ارز قاچاق را کشف و در این رابطه چهار نفر قاچاقچی ارز را دستگیر کردند.

وی با اشاره به توقیف یک دستگاه خودرو در این رابطه تصریح کرد: برابر اعلام کارشناسان ارزش ریالی ارزهای کشف شده یک میلیارد و ۵۷۶ میلیون و ۸۰۰ هزار ریال برآورد شده و متهمان پس از تشکیل پرونده، تحویل مراجع قضایی شدند.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد