تاریخ انتشار : دوشنبه 27 خرداد 1398 - 8:46
کد خبر : 57497

همایش «اقتصاد پنهان» در کردستان آغاز شد

همایش «اقتصاد پنهان» در کردستان آغاز شد

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایکنا از کردستان، همایش «اقتصاد پنهان» با شرکت پنج استان آذربایجان غربی، ایلام، کرمانشاه، همدان و کردستان، امروز، ۲۷ خرداد از سوی کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان کردستان ساعتی پیش، در سالن آموزش و پژوهش استانداری کردستان

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایکنا از کردستان، همایش «اقتصاد پنهان» با شرکت پنج استان آذربایجان غربی، ایلام، کرمانشاه، همدان و کردستان، امروز، ۲۷ خرداد از سوی کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان کردستان ساعتی پیش، در سالن آموزش و پژوهش استانداری کردستان آغاز شد.

۵۲ مقاله به دبیرخانه همایش «اقتصاد پنهان» ارسال شده که ۲۲ مقاله مورد پذیرش قرار گرفته استت که هشت مقاله به صورت سخنرانی و ۱۴ مقاله نیز به صورت پوستر در این همایش ارائه می‌شود و در پایان از نفرات برتر تجلیل خواهد شد.

رئیس ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز کشور و دبیران کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان‌های شرکت‌کننده در همایش و همچنین مسئولان استانی حضور دارند.

در بخش ابتدایی این همایش، پنل‌های تخصصی و ارائه مقالات و داوری آنها توسط داوران انجام می‌شود. بناست نتایج این همایش در کارهای پژوهشی و تحقیقاتی ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز کشور مورد استفاده قرار گیرد.
انتهای پیام

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد