تاریخ انتشار : دوشنبه 27 خرداد 1398 - 5:58
کد خبر : 57476

احتکار قند و شکر به منازل همدانی ها کشیده شده است

احتکار قند و شکر به منازل همدانی ها کشیده شده است

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از نافع؛ همزمان با شروع ماه رمضان ما شاهد کمبود قندوشکر در کل کشور بودیم  که با عرضه به موقع این محصول ، این معضل تا حدودی در سطح کشورحل گردید. اما این

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از نافع؛ همزمان با شروع ماه رمضان ما شاهد کمبود قندوشکر در کل کشور بودیم  که با عرضه به موقع این محصول ، این معضل تا حدودی در سطح کشورحل گردید.

اما این محصول با وجوداینکه ماه رمضان تمام شده و عرضه مناسبی در بازار همدان صورت گرفته همچنان در همدان کمیاب است، این موضوع سبب شد تا گفتگویی با رییس اتحادیه بنکداران همدان داشته باشیم.

مجید توقیری، رئیس اتحادیه بنکداران (خواربار و فروش) همدان، در گفت و گو با خبرنگار نافع، با بیان اینکه قیمت قند و شکر طی چند روز کاهش چشمگیری داشته است است:  قند و شکر در هفته گذشته ۵ هزارو ۹۰۰ تومان بود و امروز ۴ هزار و صد تومان ارزانتر شده و قطعا شکر تا  اخر هفته به میزان ثابتی می رسد.

توقیری، در پاسخ به اینکه چرا در  بازار و بیشتر مغازه ها قند و شکر یافت نمیشود افزود: متاسفانه احتکار قند و شکر به منازل کشیده شده است ولی ما روزانه بین ۴۰ تا ۶۰ تن قند و شکر بین مغازه داران و کلی فروشان پخش میکنیم.

 وی با اشاره به اینکه مدتی بازار خالی از قند وشکر بود و اختلاف قیمت زیادی وجود داشت تصریح کرد: طبیعی است که مردم حریص باشند و به دنبال خرید زیاد این محصول بروند اما مطمن باشید این شرایط در چند روز آینده بهتر خواهد شد.
رئیس اتحادیه بنکداران همدان، با تاکید براینکه اگر کسی به احتکار قند و شکر بپردازد قطعا با او برخورد قاطع می شود گفت: نظارت تعزیرات و بازرسی ها بر همه مغازه داران و کلی فروش ها وجود دارد.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد