تاریخ انتشار : یکشنبه 26 خرداد 1398 - 8:37
کد خبر : 57402

کشف کالای قاچاق به ارزش بیش از ۸ میلیارد ریال در امیدیه

کشف کالای قاچاق به ارزش بیش از ۸ میلیارد ریال در امیدیه

فرمانده انتظامی استان خوزستان از کشف یک محموله کالای قاچاق به ارزش ۸ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در شهرستان امیدیه خبر داد. به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار ایلنا از خوزستان، سردار حیدر عباس زاده ضمن تاکید بر عزم جدی پلیس در برخورد با

فرمانده انتظامی استان خوزستان از کشف یک محموله کالای قاچاق به ارزش ۸ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در شهرستان امیدیه خبر داد.

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار ایلنا از خوزستان، سردار حیدر عباس زاده ضمن تاکید بر عزم جدی پلیس در برخورد با قاچاق کالا و ارز، اظهار داشت: در راستای مبارزه با قاچاق کالا و ارز و تشدید برخورد با قاچاقچیان، ماموران پلیس "امیدیه" با کنترل دقیق محورهای مواصلاتی در مسیر "دیلم-امیدیه"، یک دستگاه کامیون حامل کالای قاچاق را شناسایی و در اقدامی سریع آن را توقیف کردند.

سردار عباس زاده تصریح کرد: مأموران پلیس در بازرسی از خودروی توقیفی ۲۳۵ طاقه پارچه، ۸ هزار و ۷۰۵ هندزفری، ۶ هزار و ۴۰۰ عدد کابل شارژ تلفن همراه، ۳ هزار کله شارژ تلفن همراه، ۳۰ موتور کولر، ۱۵ پنل کولر ، یک هزار شارژر و ۲۳۷ اسپیکر قاچاق فاقد هرگونه مجوز گمرکی کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه کارشناسان ارزش کالاهای قاچاق مکشوفه را بالغ بر ۸ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برآورد کردند، اظهار داشت: در این رابطه یک متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضایی شد.

انتهای پیام

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد