تاریخ انتشار : یکشنبه 26 خرداد 1398 - 7:40
کد خبر : 57393

مرور حوادث چهارمحال و بختیاری

مرور حوادث چهارمحال و بختیاری

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری فارس از شهرکرد، در روزهای گذشته شهرهای چهارمحال و بختیاری شاهد حوادث و رخدادهایی از جمله دستگیری سوداگران مرگ، کشف کالای قاچاق، حوادث رانندگی و … مواجه بودند که در ادامه مروری بر این حوادث و رخدادها داریم. دستگیری

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری فارس از شهرکرد، در روزهای گذشته شهرهای چهارمحال و بختیاری شاهد حوادث و رخدادهایی از جمله دستگیری سوداگران مرگ، کشف کالای قاچاق، حوادث رانندگی و … مواجه بودند که در ادامه مروری بر این حوادث و رخدادها داریم.

دستگیری قاچاقچیان

غلامعباس غلامزاده گفت: در پی دریافت خبری مبنی بر قصد قاچاقچیان برای انتقال مواد مخدر از استان‌های جنوبی به مرکز کشور از محور یاسوج به لردگان بلافاصله مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر چهارمحال و بختیاری وارد عمل شدند.

فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری افزود: پس ازشناسایی و اشراف اطلاعاتی، ۴ دستگاه خودرو این قاچاقچیان در یک عملیات ضربتی در محور یاسوج –  لردگان متوقف شد.

وی ادامه داد: در بازرسی از این خودروها ۱۳۷کیلوگرم انواع مواد مخدر شامل ۱۳۶ کیلو و ۲۰۰ گرم تریاک، ۸۰۰ گرم شیشه کشف و ۸ نفر در این رابطه دستگیر شدند.

کشف کالای قاچاق

غلامعباس غلامزاده گفت: در پی دریافت خبری مبنی بر ورود کالای قاچاق به چهارمحال و بختیاری، موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار مأموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی استان و مأموران فرماندهی انتظامی شهرستان بروجن ، قرار گرفت.

فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری افزود: پس از هماهنگی قضایی و ایست و بازرسی در محور لردگان – بروجن، یک دستگاه اتوبوس حامل کالا قاچاق در یک عملیات موفق پلیسی شناسایی ومتوقف شد.

وی خاطرنشان کرد: در بازرسی از این خودرو انواع کالای قاچاق شامل ۵ دستگاه ماشین ظرفشویی، ۸۴ دستگاه سشوار و سشوار برس دار(بابلیس)، ۱۵ دستگاه اپلیدی و ۱۰ دستگاه ماشین صورت تراشی کشف و یک قاچاقچی نیز در این رابطه دستگیر شد.

تصادف زنجیره‌ای

فرامرز شاهین از وقوع تصادف زنجیره‌ای در محور لردگان به بروجن حوالی تونل غدیر خبر داد و گفت: تصادف زنجیره‌ای پژوه ۴۰۵، وانت پیکان و سواری تویوتا یک فوتی و هفت مصدوم برجای گذاشت.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی چهارمحال و بختیاری افزود: مصدومان پس از اقدامات درمانی اولیه توسط کارشناسان اورژانس با سه دستگاه آمبولانس به بیمارستان شهدا لردگان منتقل شدند.

تصادف

* آمبولانس اورژانس ۱۱۵ چمن‌گلی که جهت انتقال بیماری به لپد اعزام شده بود حین برگشت به دلیل انحراف از مسیر دچار حادثه شد و همراه بیمار به علت ضربه به سر فوت نمود.

بیمار با آمبولانس دیگر به درمانگاه چمن‌گلی منتقل شد و علت حادثه از سوی کارشناسان در دست بررسی است

* واژگونی خودرو کارمندان جهاد کشاورزی در خویه با یک فوتی و دو مصدوم، اورژانس هوایی الیگودرز به درمانگاه خویه جهت انتقال مصدومان اعزام شد.

* برخورد سواری پژو با وانت مزدا در محور فرخشهر به شهرکرد حوالی پمپ بنزین سه مصدوم داشت و کارشناسان فوریت‌های پزشکی اورژانس پس از انجام اقدامات درمانی مناسب یک مصدوم را در محل درمان و دو مصدوم دیگر با دو دستگاه آمبولانس به بیمارستان کاشانی شهرکرد منتقل شدند.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد