تاریخ انتشار : پنجشنبه 23 خرداد 1398 - 15:44
کد خبر : 57217

کشف یک میلیارد ریال کالای قاچاق در لرستان

کشف یک میلیارد ریال کالای قاچاق در لرستان

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، سردار حاجی محمد مهدیان نسب ، فرمانده انتظامی لرستان گفت: ۱۱ دستگاه کولر گازی قاچاق به ارزش یک میلیارد ریال در استان کشف و در این راستا سه نفر دستگیر شد.  مهدیان نسب در جمع خبرنگاران

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، سردار حاجی محمد مهدیان نسب ، فرمانده انتظامی لرستان گفت: ۱۱ دستگاه کولر گازی قاچاق به ارزش یک میلیارد ریال در استان کشف و در این راستا سه نفر دستگیر شد.

 مهدیان نسب در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مأموران پلیس آگاهی دورود در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا حین کنترل خودرو‌های عبوری با هماهنگی مقام قضائی ۲ دستگاه خودرو سواری را توقیف کردند.

وی افزود: مأموران در بازرسی از خودروی‌های توقیفی ۱۱ دستگاه کولر گازی قاچاق فاقد مدارک گمرکی کشف و سه نفر را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی لرستان گفت: کارشناسان ارزش کالا‌های مکشوفه را یک میلیارد ریال اعلام کردند: متهمان با تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شدند.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد