تاریخ انتشار : یکشنبه 5 خرداد 1398 - 17:11
کد خبر : 56798

کشف بیش از ۱۲ تن روغن خوراکی احتکار شده

کشف بیش از  ۱۲ تن روغن خوراکی احتکار شده

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ، سردار علیرضا مرزبانی جانشین فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: پس از دریافت گزارشی مبنی بر وجود مقدار زیادی روغن خوراکی احتکار شده در یک انبار، رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران پلیس قصرشیرین قرار گرفت. وی

کشف بیش از  ۱۲ تن روغن خوراکی احتکار شدهبه گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ، سردار علیرضا مرزبانی جانشین فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: پس از دریافت گزارشی مبنی بر وجود مقدار زیادی روغن خوراکی احتکار شده در یک انبار، رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران پلیس قصرشیرین قرار گرفت.

وی افزود: ماموران انتظامی شهرستان با انجام کار‌های اطلاعاتی، موفق به کشف انبار مذکور شده و پس از هماهنگی با مقام قضائی نسبت به بازرسی از آن اقدام کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان اظهار داشت: در بازرسی از این انبار ۶۸۴ حلب ۱۸ کیلویی روغن خوراکی جمعا به وزن ۱۲ هزار و ۳۱۲ کیلوگرم کشف شد که طبق نظر کارشناسان ارزش این محموله یک میلیارد ریال برآورد شده است.

سردار مرزبانی بیان  کرد: علاوه بر پلمب انبار محل احتکار روغن‌های خوراکی، یک نفر نیز در این رابطه دستگیر و برای صدور حکم لازم تحویل مراجع قضائی شد.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد