تاریخ انتشار : شنبه 4 خرداد 1398 - 8:25
کد خبر : 56708

برخورد قاطع تعزیرات حکومتی با احتکار کالا در زنجان/۹ انبار نگهداری احتکار کالا کشف شد

برخورد قاطع تعزیرات حکومتی با احتکار کالا در زنجان/۹ انبار نگهداری احتکار کالا کشف شد

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مرتضی ممیزی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره یه اینکه طرح نظارت ضیافت همزمان با سراسر کشور در استان زنجان اجرا می‌شود اظهار کرد: با تشکیل گشت‌های مشترک سیار با حضور روسای شعب

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مرتضی ممیزی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره یه اینکه طرح نظارت ضیافت همزمان با سراسر کشور در استان زنجان اجرا می‌شود اظهار کرد: با تشکیل گشت‌های مشترک سیار با حضور روسای شعب تعزیرات حکومتی استان و بازدید‌های سرزده سازمانهای مربوطه از انبارهای نگهداری کالا در سطح استان زنجان برگزار شد.

وی تصریح کرد: در این بازدیدها ۹ انبار نگهداری کالاهای احتکار شده در استان زنجان که به طور غیرمجاز کالاهای اساسی را نگهداری کرده بودند کشف شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان تصریح کرد: این کالاها عبارتند از ۵۳ تن انواع برنج ایرانی و خارجی، انواع رب گوجه فرنگی، روغن نباتی و غیره و همچنین ۲۰ تن خرمای ایرانی از یک انبار، ۱۰۴ گونی آرد شیرینی پزی، ۱۴۴ حلقه لاستیک ایرانی و خارجی کشف و ضبط شد.

وی خاطر نشان کرد: ارزش ریالی کالاهای کشف شده براساس گزارشات کارشناسان ۱۰ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.

ممیزی افزود: همه پرونده‌های این کالاها در خارج از نوبت در تعزیرات حکومتی استان زنجان تشکیل شده و به صورت قاطع با متخلفان برخورد خواهد شد.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد